laughinglouise

Alla inlägg under maj 2011

Av Luucy - 19 maj 2011 07:30

Hej people!


Ville bara slänga in en bild innan jag åker iväg

för att jobba på mitt projektarbete. Puss  


   

Av Luucy - 18 maj 2011 21:44

Hej på er!  


Idag har varit en mycket produktiv dag, med gym,

projektarbete och semesterplanering. Nice men stressigt.


Slänger in en bild från idag, puss    


     

Av Luucy - 17 maj 2011 22:25

Ge mig! Detta är absolut den finaste jumpsuiten

jag har sett än så länge. JAG VILL HA   



Med detta inlägg säger jag puss och godnatt för idag    

Av Luucy - 17 maj 2011 19:44

Solen kikade fram sen på eftermiddagen så jag sprang 

ut med kameran i högsta hugg! Det var så längesedan 

jag fotograferade nu, och jag saknar det. Jag ska börja

använda min kamera mer, så den inte bara ligger

och  samlar damm, haha :)


Slänger in tre av de bilder som jag tog idag:











Puss         

Av Luucy - 17 maj 2011 16:45

Hej homies!  


Sitter här och mår rätt kass faktiskt haha, men jag

är för glad för att skriva ett deppigt inlägg  


Jag sitter med mamma och kollar på boende till en resa

som vi ska göra när mamma fyller 50, ska bli så kul!

Ska ringa Elliot och kolla så att han kan de datumen vi

tänkt åka, för han ska självklart med  


Åh, är sugen på att träna med och imorgon är det dags igen!

Sist jag gymmade (igår) så testade jag bänkpress

(endast med stången, men hey den väger 20 kilo)

och det var inte det enklaste haha. Elliot och Morris

höll stången, och när de skulle låta mig ta ner och upp

den själv så säger Morris "Är du riktigt 100 på det

här?" Och jag får världens skrattanfall haha!

Har ni sett den reklamen? Så kul!

Och nej, jag var verkligen inte 100 på det där, haha!




Haha, puss      

Av Luucy - 16 maj 2011 21:23

Hej!  


Idag har jag vatt i skolan och jobbat på mitt

och tre killar i klassens projektarbete. Det går riktigt

bra tycker jag, och det är kul att göra något "på riktigt".

De flesta uppgifter man gör i skolan hamnar väll i

något arkiv någonstans (eller slängs) men det vi gör nu

hjälper ett företag som faktiskt finns haha.  


Efter det tränade jag, älskling och hans vän Morris

och passet blev över två timmar långt idag haha! hej hurtig. 

På onsdag kör vi igen och då ska jag ge allt, kände

att min kropp var lite seg och trött idag, orkade inte

ta lika mycket vikt som sist, men det blir väll så 

ibland antar jag.


Elliot följde med mig hem och vi lagade kycklingklubbor

i ugnen med pommes, gott gott! Nu sitter vi och myser 

i soffan och tittar på tv, mysdag  


BIld på oss från idag <3

Dock blev det inga röda läppar, men jag tog koftan som

jag hade på bilden, så lite inspiration fick jag, haha!


Puss   

Av Luucy - 15 maj 2011 20:55

Hittade denna bild på mig som är tagen någon 

gång i januari/februari och jag blev riktigt sugen 

på röda läppar! kanske ska köra på det imorgon?


 

Puss   

Av Luucy - 15 maj 2011 14:30

För flera veckor sedan startade jag och min pojkvän

ett litet odlingsprojekt i min trädgård! Vi har planterat

ärtor, majs, smultron, spenat, sallad, broccoli, dill 

och persilja. Det sista som ska planteras är bönor

och det ska vi göra nu i maj månad   


Nu har det växt massor i lådorna, och spenaten är till och 

med färdig! Det ska bli spännande att smaka den, får 

göra någon smaskig sallad med spenatblad snart. 


Ärtor



Spenaten



Sallad



Dill (mycket god faktiskt, provsmakade igår haha)


    

Persilja


Inte så dåligt va?

Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards