laughinglouise

Alla inlägg under maj 2011

Av Luucy - 15 maj 2011 10:04

Hej på er!  


Såg ni Eurovision song contest igår? Trots att jag inte är överförtjust

i Eric Saades bidrag så hejade jag ändå för fullt haha. Jag blir alltid så 

när det är landskamper, vi hade kunnat ställa upp med bä bä vita lamm

och jag hade ändå hejat som en galning haha! 


Och för en gångs skull så var ju poängutdelningen riktigt spännande,

jag satt och hoppade i soffan när hälften av länderna hade gett sina 

röster och vi ledde haha, men tyvärr puttades vi ner till en 3:e plats.

Fast det är sjukt bra jobbat för att vara Sverige.


Bild lånad från Google


I will be popular, I will be popular ...  

Helt okej låt när man jämför med de andra bidragen, haha. 



Hörs sen, puss    

Av Luucy - 14 maj 2011 20:45

  En glad Louise i mys-outfit 


Puss   

Av Luucy - 14 maj 2011 14:04

Om du precis som jag tar studenten nu i juni så är

det verkligen dags att köpa en fin studentklänning!

Jag köpte min för flera månader sen, men om du är

ute såhär i sista minuten så slänger jag in tips på

snygga klänningar som jag absolut skulle kunna

tänka mig att ha på min student!   




Nu är det bara några veckor kvar!

Längtar massor.


Puss     


Av Luucy - 14 maj 2011 12:49

Godmorgon people!  


Idag startade jag dagen med att äta en god frukost med

Elliot  Supermys. Vi gjorde scones och äggröra och det

blev riktigt gott och vi blev supermätta.  Nu har Elliot åkt hem

och jag tror att jag ska bädda ner mig snart för jag känner mig

febrig, har ont i huvudet och ont i halsen. Det är ju förkyldningstider

så nu är det väll min tur då. Jag sitter i alla fall och dricker/äter 

en varma koppen med kyckling och pasta, och det värmer

gott i halsen. Är lite sugen på att gå ut och fotografera idag

men vädret är inte det roligaste. Får se hur jag gör  


 BIlder från vår morgon:

   Älskling häller upp äggröra


Jag sitter med mitt ruffsiga hår och tittar på sconsen haha


MUMS!


Vi hörs kanske mer sen...

Puss   

Av Luucy - 13 maj 2011 22:16

Hej people!


Ny blogg, nya möjligheter haha. Jag orkade inte med min

gamla blogg så jag startade en ny lite spontant sådär.

I like it. 


Idag har jag och älskling gymmat (som vi gör 3 gånger 

i veckan), lagat mat och bara myst. Riktigt underbart.


Nu tittar vi på BB, följer det programmet slaviskt haha,

love it. Vet inte vad det är men det är riktigt naaajs.


Nu ska jag mysa vidare med pojkvän ♥


   Puss på er från mig   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards