laughinglouise

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Söndag 5 Juni - It's hot!

Av Luucy - 5 juni 2011 16:06

Hej kära vänner.


Idag var det åter igen dags för ett pass på gymmet,

och vi körde i 1 timme och ca 20 minuter tror jag 

det var! Ritkigt skönt men även idag var man lite

seg, eller helt sjukt seg. Men jag lyckades ändå

att prestera bättre på nästan alla övningar,

men jag kunde knappt gå efteråt, haha.  


  


För övrigt är det helt sjukt varmt idag om ni inte märkt det, höhö.

Eftersom jag brände mig överallt igår så håller jag mig i skuggan

och har en långärmad blus på mig, allt för att inte bli bränd haha.

Eller ja, ÄNNU MER bränd.


Trots att det är superfint väder idag så MÅSTE jag titta på

Big brother finalen klockan 9. Jag har ju följt varenda avsnitt

så jag är grymt taggad på finalen (nörd jag vet haha).

Visst har jag sett många avsnitt i efterhand på datorn,

men finalen ska ses live, tycker jag i alla fall haha.


Vem tror ni förresten vinner? Jag hoppas på

Simon, men om inte han vinner så bryr

jag mig inte så mycket. För en gångs skull

tycker jag att de 3 som är i final är

värdiga vinnare allihopa!

Det blev lite kladdigt haha, men nu ser även ni som inte

följt Big Brother vilka som är final genom mina fina

kryssningar och inringningar haha! 



Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards