laughinglouise

Alla inlägg under juni 2011

Av Luucy - 27 juni 2011 18:18


 



    

Puss   

Av Luucy - 27 juni 2011 18:03


Hej!   


Idag skulle mamma och pappa åka och shoppa lite,

och i brist på annat följde jag med. Tur var det, för

jag hittade både skor, smycken och en klänning.


Lite bilder såklart:

   Underbara boots. Från DIn sko.


Jag hade tänkt ha dom till ett par shorts och linne, ungefär såhär:

  

Kenza i likadana skor.

Bilden är lånad från: kenzas.se

 

  

 

 

 

Jag köpte även två par örhängen på Guldfynd

 

 

  Sist men inte minst, denna underbara klänning från Monki!

Av Luucy - 26 juni 2011 17:26

Hej fina ni!


Idag har jag och Elliot ÄNTLIGEN satt igång med

träningen igen efter 1½ veckas uppehåll. Det var

riktigt skönt att träna så nu kör vi varannan

dag igen, bra va?



Elliot hjälpte mig att ta bilder på min

outfit idag, och såhär såg jag ut:

  

Nu håller Elliot på att få panik för att jag

sitter inne och bloggar när det är fint väder

så jag får väll gå ut nu, haha.


Puss   

Av Luucy - 25 juni 2011 19:57















I år firade jag och Elliot midsommar hemma hos hans

kusiner med hans släktingar! Mysigt och kul, och

här kommer 4 bilder från kvällen:


Elliot och jag när vi var med i en tävling. Som vi vann  

(Ja mitt hår blev helt ruffsigt men uppgiften gick på tid haha)











Vi hade underlägg med bilder på oss haha!

Kul och annorlunda bordsplanering.   



Puss   

Av Luucy - 25 juni 2011 15:11


Jag skulle in och kika på kläder på Nelly.com

och såg att de hade en ny designtävling, kul!

I brist på annat började även jag designa en

klänning, och slutresultatet blev såhär:


 


Jag gjorde den bara för att det var kul,

så jag kommer inte lägga upp någon fet länk

och skriva "RÖSTA PÅ MIG HÄR!!" haha. Tänkte att

det kunde vara kul att visa min klänning för

er, och det får räcka. Gillar ni den?


Puss   

Av Luucy - 25 juni 2011 13:19


Hej på er  


Hoppas ni hade en fin midsommar, för det hade jag!

Dock har jag inga bilder från igår eftersom det ovanligt

nog inte var jag som stod för fotograferingen

haha! Så jag får allt lugna mig lite med att blogga

om gårdagen  


Dock ska jag få bilderna ikväll, så kika in då om ni vill

se bilder från min midsommar, men sålänge får vi

nöja oss med lite andra blogginlägg. Men hey, det

är väll inte så illa det heller haha!

 

Vad hittar jag på idag då? Jo, jag försöker få tag på

gamla xbox spel eftersom de inte verkar säljas i någon

butik idag. Tråkigt för jag gillar min gamla xbox och

det är ju alltid kul med nya spel. Får se hur jag lyckas

med detta projekt haha!


Om någon timme ska jag och mamma ha film-eftermiddag

och se en film och äta glass. Mys. Vi har dock inte bestämt

oss för vilken film men det lär bli någon romantisk komedi

eftersom vi båda älskar sånna filmer.


Innan jag går kan ni dock få se vilken klänning

 jag hade på mig igår, och det blev denna:

  

Nej, nu ska jag fortsätta leta efter spel haha!

Puss   



Av Luucy - 24 juni 2011 11:51


Hej på er!


Idag är det midsommarafton, så glad midsommar på er   


Jag och älskling ska snart åka hem till honom för att därifrån

åka vidare till midsommarfirande. Trevlans!


Slänger in en söt bild på oss som vi tog precis haha:

   Elliot gillade tydligen inte min urringning höhö

Av Luucy - 23 juni 2011 14:24


Hej fina ni!


Idag började jag min dag med att göra en liten

utflykt till ett shoppingcenter med min vän Hanna.

Vi hittade inget speciellt på shoppingen förutom

underkläder, tråkigt att köpa men nödvändigt.

Sen efter någon timme drog vi oss hemmåt

eftersom Hanna skulle sommarjobba, och

jag fixade i mitt nya smyckesskrin. Kan visa

er hur fint det blev sen   


Idag är det ingen vanlig dag, för idag har jag och Elliot

2½ år! Han kommer hit sen ikväll när han har målat färdigt

hos sin morfar och då ska vi fira ♥. Fast det blir nog mest

hemmamys och så, vilket inte gör mig något, bara jag

får vara med Elliot på vår dag så är jag nöjd haha.

Visst ja! Igår på Ullared köpte jag en hemlis också

som jag inte visade och det var en sak till Elliot

som han ska få idag! Ni kanske kan få se bild på

det sen när Elliot fått det haha.


Som ni nog förstår så älskar jag min Elliot fruktansvärt

mycket och jag är otroligt glad för att jag har honom

i mitt liv.   


 




 



 


Jag vet att jag har visat de här bidlerna förr,

men jag älskar dom! Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards