laughinglouise

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Söndag 3 Juli - Idag skulle man legat på stranden...

Av Luucy - 3 juli 2011 14:50

Hej fina ni!


Idag är det åter igen riktigt kvavt och varmt, skulle inte

förvåna mig om det blir repris på gårdagen med regn

och åska. Just nu är det så varmt så jag mycket hellre

skulle vilja ligga på stranden med en glass än att sitta

på baksidan, för här blåser det inte alls. Det är bara

varmt, varmt och jättevarmt. Men jag ska inte klaga!

Ska minsann ta lite glass och sätta mig i skuggan haha.


Idag är det egentligen en träningsdag men Elliot är på

utflykt med sin familj så det blir imorgon istället! Får se

om jag kör lite kondition senare, men det gör jag bara om

det blir svalare. Att träna i 30+ som det är på vår

ovanvåning är ren tortyr.


Innan jag lämnar datorn ett tag så slänger jag in

dagens outfit! Jag har även idag på mig samma

jeansshorts som igår, men idag har jag ett linne

från Ullared till, och ett par skor från Din sko.


    


 


Puss   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards