laughinglouise

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Hemma från Ikea!

Av Luucy - 5 juli 2011 20:53

Hejsan svejsan!


Nu är vi hemma efter en powershopping på Ikea haha,

och syster hittade flera bra saker idag. Hon köpte dock inget

stort för vi hade inget släp, så dom ska köpa allt sånt till

helgen tror jag det var.  



Slänger in lite bilder från shoppingen:

 

Amelie hittade fina korgar



Massor av smått och gott!



Efter ett tag pausade vi för lite mat...




... och jag blev så illamående för jag åt för mycket så

Amelie tvingade mig att sitta på en sådan här vagn

så körde hon runt mig haha! Jag kände mig liiite

för gammal för det kanske haha.


(och ja, jag bytte till dessa shortsen för er som märkte att

jag har andra på mig jämfört med de jag hade i "dagens outfit"

haha. Tänkte att det skulle bli kallt annars... vet inte hur jag

tänkte där riktigt? haha)



Förvaringssaken till vänster var en av de saker

som Amelie gillade!




Nu ska jag skicka bilder på alla saker till Amelie

som hon gillade så att hon kan visa Marcus haha  



Puss     



   

   


  

 
 
tallar

tallar

6 juli 2011 15:56

fin bloooooggg

http://www.enpyttelitentallar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards