laughinglouise

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Onsdag 6 Juli - Fail shopping.

Av Luucy - 6 juli 2011 15:40


Hej finisar.



Idag var tanken att jag skulle cykla och köpa ett par fina

skor, men det sket sig. Pappa tyckte inte att jag skulle

cykla eftersom jag "svimmade" i måndags, suck haha.

Jag vet förresten inte vad jag ska kalla det konstiga

som händer... svimma är inte rätt ord. Aja skitsamma

haha. Så det slutade i alla fall med att pappa körde

dit mig, och skorna var slut. Inte som jag hade

tänkt mig alls alltså haha.



Sen passade jag på att fotografera min outfit idag

så den slänger jag in nu:

 




 


Jag har idag på mig en vit tunn topp från Nelly.com,

under den en grön liten topp från Gina Tricot,

till det har jag mina underbara jeansshorts från

Vero Moda och ett par skor från Deichmann.

Jag hade även på mig en ring jag fått av

Elliot och ett armband från Baglady.


Jag gjorde även två inbakade flätor eftersom

jag inte orkade ha håret utsläppt haha   


Nu ska jag sjunga karaoke!

Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards