laughinglouise

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Onsdagstankar :)

Av Luucy - 13 juli 2011 20:01

Hej på er!


Idag har varit en riktigt meningslös dag haha. Innan skrev jag 

att jag antagligen skulle åka och shoppa, och det skulle jag ha 

gjort om jag inte hade missat bussen... Det är andra gången

nu på mindre än en vecka haha. Men bussen var 10 minuter

tidig? Jag var typ 20 meter från busshållsplatsen när den 

åkte förbi, kände mig typ såhär då:      



Så kan det gå, haha. Jag fick gå hem igen eftersom bussarna bara

går en gång i timmen här och då tappade jag shoppingsuget helt.

Dock blev jag sugen på att börja dansa igen! På tal om inget haha.

 Jag har ju faktiskt gått på dans i 10 år av mitt liv och jag slutade

på grund av att jag inte hade tid. Dock är jag riktigt sugen på att

börja på streetdance igen, får se om det blir av kanske redan till hösten?



Hmm, just nu gymmar jag dock 3-4 gånger i veckan vilket är

superkul så frågan är om jag hinner? Fast det hinner jag nog,

bara man tycker att det är kul så är allt möjligt haha.

Får se hur jag gör, får suga lite på den karamellen höhö.


På tal om träning så är det dags igen imorgon och jag

ska ta bussen 8.30(!) eftersom Elliot ska iväg sen.

Dock kommer han hem till mig på kvällen, mys   



 Bara kika på dessa klipp,

åh saknar det ibland.





Hörs mer en annan gång people

Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards