laughinglouise

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Min dag :)

Av Luucy - 19 juli 2011 21:35

Tja!



Jag bestämde mig för att cykla och köpa en tidning

som jag funderade på att göra innan idag, och

jag köpte en VeckoRevyn och en Solo. Sen cyklade

jag hem och satte mig i solen med mina tidningar

 och lite glass och bara njöt, inte helt fel.  


Sen skulle mina föräldrar iväg en sväng så de lämnade av

mig på vägen så att jag kunde köpa mitt rouge som jag

vllle ha. Dock fanns inte exakt det så jag fick köpa ett

annat, men det blir säkert bra det med! Dock hade jag

glömt mitt bankkort hemma så jag hade bara 150:- med

mig, vilket gjorde att jag inte kunde shoppa. Fast

det gjorde inte så mycket för jag hittade inget direkt.



När jag sedan kom hem ville mami och papi spela kort

så vi satte oss där ute med vars en gräddbulle och

spelade lite, mys. Nu sitter jag och slötittar på tv

och läser lite bloggar, en riktigt lugn och skön dag.



Imorgon ska jag träffa min älskling igen och vi ska 

träna! Dubbelnice haha. Han följer sedan med mig

hem så det lär bli en massa mys  .


 

Vi får snart ta nya bilder på oss, men vi är

så kassa på det haha. Denna får duga sålänge




Vi hörs mer imorgon!

Puss    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards