laughinglouise

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Fredag 22 Juni - Inte riktigt okej.

Av Luucy - 22 juli 2011 09:15

Hej fina ni!   


Jag vet att jag har varit lite besatt av vädret

den senaste tiden (okej, ganska rejält besatt haha)

men idag önskade jag minsann att jag inte surfat

in på SMHI. Visst brukar dom ha riktigt fel ibland

så jag vet inte om detta går att lita på, men om

det stämmer så är det inte okej. Inte någonstans.


Här får jag ta på mig jacka och ordentliga kläder så

att jag inte fryser i det gråa och trista vädret, medan

stockholmarna kan ligga på stranden och gotta sig?

Nej, jag befinner mig verkligen på fel plats känner jag haha.




Aja, sånt är ju livet som man säger höhö...

Jag får förresten se om jag hinner slänga in en outfit, men det

tror jag nog! Jag funderar på att ta med mig kameran

idag med, så att det kommer in fler bilder sen.

Det kan ju vara trevligt haha.




Hörs mer om en stund!

Puss   

 
 
Emelie Sandgren.

Emelie Sandgren.

22 juli 2011 09:46

Oh, nu skulle man fått vara i Stockholm!

http://www.emeliesaandgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards