laughinglouise

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

Tisdag 26 Juli - Idag är det fullt upp

Av Luucy - 26 juli 2011 08:30

Hej på er!



Idag kommer det att vara väldigt klent på uppdateringsfronten

eftersom jag kommer att vara borta större delen av dagen.



Nu 9.30 ska jag göra ett ärende och därefter ta en buss med

Elliot till Smarteyes där jag ska göra en synundersökning.

Efter det ska vi på lunch med Elliots familj i stan, mys!

När vi är klara där bär det av till gymmet där vi 

ska träna och sen ska jag åka hem, vilket

tar ungefär en timme från dörr till dörr. 



Jag tar kanske med mig min kompaktkamera,

jag lovar inget men kanske. Risken är nämligen väldigt stor

att batteriet är slut eftersom jag alltid använder min

systemkamera, men om den lever tar jag med den.



Hörs sen!

Puss   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards