laughinglouise

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Beställt smink från e.l.f :)

Av Luucy - 27 juli 2011 20:52

Hej igen!   



Jag och mamma har precis suttit och beställt hem smink

från e.l.f (står för eyes lips face) nice! Jag har nämligen länge

varit på jakt efter ett doftfritt läppglans eftersom jag är känslig

mot starka dofter, för även Isadoras oparfymerade luktar

någon konstgjord godisdoft. Då tog jag till min kära vän google

och efter ett tag hittade jag e.l.f och läste på flera bloggar

från både sverige och andra länder att de mineralbaserade

läppglansen skulle vara helt doftfria. Därför har jag nu 

beställt hem tre stycken på vinst och förlust (de kostade

bara 30 kronor styck! Sjukt grymma priser) och mamma

skulle ha två läppglans och två ögonskuggor.



De jag beställde:


Jag tänkte skriva ett omdöme om dom sen,

om de verkligen var doftfria, hur känns dom på,

hur länge sitter glosset på innan det försvinner? osv.

Tänkte även visa bilder hur de ser ut på.

Låter det bra?




Puss    

 
 
Deniz

Deniz

27 juli 2011 21:22

Jag gör bloglovin byte :D kontakta mig på min blogg om du är intresserad! :)

http://denizes.wordpress.com

 
nellie

nellie

28 juli 2011 00:46

Riktigt gott var det! :D

http://nelliealexiaa.blogg.se

 
Nicole

Nicole

28 juli 2011 09:48

Älskar ELF produkter :)
Har inte provat deras läppglans men du kanske kan gör ett inlägg när du får dina varor och berätta vad du tycker? och om läppglanset luktar?

http://www.nickys.se

 
Jenlen

Jenlen

28 juli 2011 21:46

det är så typiskt att oftast tar sminket slut samtidigt fattar inte varför :/

http://jenlen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards