laughinglouise

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Söndag 31 Juli - Då är det augusti imorgon...

Av Luucy - 31 juli 2011 10:19


Hej på er!   



Ojojoj vad detta "sommarlov" går fort! Jag vet inte vad jag

ska kalla denna sommaren eftersom jag tog studenten nu

i juli ju, men jag vill kalla det sommarlov för det är vi

fan värda efter allt slit haha. Jag vet många som tycker att

man ska kalla det att man är arbetslös, men det låter inte

alls lika kul, eller vad säger ni? Haha.



Idag står det träning på schemat som vanligt haha,

och jag ska ta bussen vid 12 är tanken. Idag ska jag

försöka hinna ta outfitbilder, och jag hoppas jag hinner

slänga in dom här innan jag åker. Annars kommer de

in sen.   



Igår skulle jag laga mat, och det finns nog inget jag

är sämre på än just matlagning. Hoppas jag i alla fall

eftersom jag är fruktansvärt kass på det haha.

Igår var jag sugen på nudlar så jag kokte nudlar och

hällde på lite strimlad skinka. Hm, torrt. Så jag tar

soja och häller över allt. Oh, det ser plötsligt riktigt

asiatiskt ut tänker jag nöjt. Smaken? Hemsk.

Nej det var en riktig plåga att äta upp det haha.


Därför ska jag nu kika på lite recept så att det

jag slänger ihop nästa gång blir ätbart...


     


Typ något i den här stilen! Bilderna är lånade från Recept.nu   




Hörs mer sen!
Puss   


 
 
Mynnie

Mynnie

31 juli 2011 11:19

Har verkigen gått fort

http://www.mynnie.blogg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards