laughinglouise

Alla inlägg under juli 2011

Av Luucy - 20 juli 2011 13:26


Detta har jag på mig just nu haha,

men innan jag går ska jag faktiskt

byta tröja. Vet inte till vilken men

denna kändes inte helt rätt.



Jag hinner tyvärr inte ta nya bilder eftersom jag ska

med bussen, men ja bättre än inget haha.


       

Hahaha min hand! Jag tänkte ta tag i håret

men ångrade mig, blev ju inte så lyckat på bild   




 


Puss   

Av Luucy - 20 juli 2011 12:18


Hejsan svejsan!


Idag är det som sagt dags för träning igen,

har läst runt lite på internet så nu vet jag hur

jag ska ändra min träning för att få de resultat

jag vill ha. Lika bra att man tänker på det nu

så jag inte får typ enorma armmuskler sen (inte

för att det är så stor risk men haha).


Jag tänker även bjuda på en outfit. Dock är problemet

att min outfit inte riktigt passar dagens väder...

Jag hade planerat att det skulle vara sol idag, men

det ville sig inte. De närmaste dagarna kommer bli

lika grå och trista som idag, tyvärr. I alla fall

enligt dmi.


   Ser ni? Moln och regn. Inte riktigt det sommarväder

jag hade tänkt mig om man säger så, haha.


Nej, nu ska jag fixa till mig så att jag förhoppningsvis

hinner slänga in outfiten innan jag åker, annars får

ni se den ikväll. Ska även testa mitt nya rouge idag,

får hoppas att det blir bra.



Puss   

Av Luucy - 19 juli 2011 21:35

Tja!



Jag bestämde mig för att cykla och köpa en tidning

som jag funderade på att göra innan idag, och

jag köpte en VeckoRevyn och en Solo. Sen cyklade

jag hem och satte mig i solen med mina tidningar

 och lite glass och bara njöt, inte helt fel.  


Sen skulle mina föräldrar iväg en sväng så de lämnade av

mig på vägen så att jag kunde köpa mitt rouge som jag

vllle ha. Dock fanns inte exakt det så jag fick köpa ett

annat, men det blir säkert bra det med! Dock hade jag

glömt mitt bankkort hemma så jag hade bara 150:- med

mig, vilket gjorde att jag inte kunde shoppa. Fast

det gjorde inte så mycket för jag hittade inget direkt.



När jag sedan kom hem ville mami och papi spela kort

så vi satte oss där ute med vars en gräddbulle och

spelade lite, mys. Nu sitter jag och slötittar på tv

och läser lite bloggar, en riktigt lugn och skön dag.



Imorgon ska jag träffa min älskling igen och vi ska 

träna! Dubbelnice haha. Han följer sedan med mig

hem så det lär bli en massa mys  .


 

Vi får snart ta nya bilder på oss, men vi är

så kassa på det haha. Denna får duga sålänge




Vi hörs mer imorgon!

Puss    

Av Luucy - 19 juli 2011 11:54


Hej på er   


Igår var jag som sagt på marknad men jag köpte

faktiskt ingenting till mig själv(!), bara en sak

till Elliot ♥. Dock kan jag inte lägga upp en bild

på saken i bloggen för dom har minsann internet

i stugan och man vet inte om Elliot kikar in

här idag. Han ska få det imorgon när vi ses

är tanken, hihi.


Ni såg kanske min outfit igår, och som tur var så övertalade

mamma mig att byta till långa jeans för det började

ösregna när vi var på marknaden. Alla tog skydd förutom

vi som traskade vidare för plötsligt var det ju massor

av plats i gångarna haha! Dock blev vi riktigt

blöta och jag var övertygad om att jag skulle vara

förkyld idag men icke. Det tackar jag för!


När vi skulle hem hände det en riktigt skum grej.

Vi körde på en 30-väg och såg en hare komma  springandes så pappa

stannar bilen. Vet ni vad haren gör då? Jo den springer in i bilen! Vi

satt där och helt plötsligt hörde vi en duns fram i bilen. Pappa kör så

att vi kan se den och då sitter den på vägen och ser helt snurrig ut.

Mamma tycker då att pappa ska ut och rädda den, fast pappa har

ingen aning om hur man räddar en hare med potentiell hjärnskakning.

Så vi satt i  kanske 2 minuter och tittade på haren som sedan skakade

på huvudet och skuttade iväg.

 

Hahaha jag kan verkligen inte rita, men detta

ska då föreställa den snurriga haren...   




 


Idag då? Jag borde sola lite, kanske gör det

sen. Jag borde även köpa nytt smink, vet

dock inte om jag orkar shoppa idag men

vi får se. Hoppas ni får en fin dag!




Puss   

Av Luucy - 18 juli 2011 15:55


    

Kofta - Vila

Linne - Ullared

Shorts - Vero Moda

Skor - Din sko



Puss   

Av Luucy - 18 juli 2011 12:29


Hej på er!



Eftersom jag knappt sov något igår så var jag riktigt

trött inatt vilket gjorde att jag sov gott hela natten,

skönt! Jag ville inte riktigt gå upp när klockan ringde

vid 11, så jag låg kvar en timme till  . Nu är jag

riktigt pigg och utvilad vilket passar bra eftersom jag

ska på marknad idag. Älskar marknader, man hittar

alltid något kul, som tröjor med roliga tryck. Älskar

den till vänster här under, så jäkla kul haha!  


 

Dessa kommer från tshirtstore.se   



Idag blir det förresten en outfit, visar den sen. Najs va? Haha.


Nej nu har jag inte så mycket mer att säga,

så vi hörs mer sen. Puss   

Av Luucy - 17 juli 2011 12:51

Hej på er!



Idag är jag fruktansvärt trött, och känner inte för att göra något

annat än att slappa vid datorn, kika på tv eller läsa en bok.

Igår hade jag så ont i huvudet så att jag inte kunde flytta

mig en millimeter i soffan utan att det gjorde så ont så det

halvt svartnade för mina ögon. Jag kunde inte heller sitta

 vid datorn så jag låg i soffan och blundade i säkert 2

timmar och hoppades att det skulle gå över. Jag har därför

 sovit riktigt kass inatt  och har ingen ork idag, Dock är

huvudvärken borta nu vilket är riktigt skönt.


Det jag hade velat göra idag är att sola och läsa en

tidning där ute, men ja, vädret är ju såhär idag:

 

Om jag har förstått det rätt så ska vädret fortsätta

att vara såhär en vecka fram nu. Hoppas att vi hinner

få någon omgång till med riktigt varmt väder som vi

hade i juni, eller vad säger ni?



Jag får se om det blir en outfit idag eller inte,

för just nu sitter jag i myskläder och har inga

planer på att klä på mig något annat haha. Typiskt

för idag har jag en riktigt bra hårdag, längesedan

jag hade det faktiskt haha.


Ska ringa Elliot nu, längtar tills han

kommer tillbaka ♥ min lilla skruttfis.


Hörs mer sen, puss   

Ovido - Quiz & Flashcards