laughinglouise

Alla inlägg under juli 2011

Av Luucy - 16 juli 2011 17:53


Hej people!


Jag har gått och blivit galen i skor med klack

som skorna nedan. Jag bara MÅSTE ha ett par!

Eller två. Helst alla. Men just nu står det mellan

underbaringarna uppe till vänster eller de 

suppersnygga nere till höger. 


Det är ju smartast att ta de nere till höger för då kan jag

använda dom hela hösten med, fast de uppe till vänster är

ju så galet snygga! I-lands problem på hög nivå haha    


 

Åh, vill ha dom nu

 

 

 

Puss   

Av Luucy - 16 juli 2011 17:01


Hej på er!   



Idag är det lördag och min älskling har åkt på stugsemester

med sin familj och kommer att vara borta i 4 dagar. Resten

av hans familj ska vara där i en vecka, men han åker hem

tidigare och det är ju helt okej om ni frågar mig hihi ♥



Under dessa 4 dagarna ska jag ha träningsuppehåll, vilket är

bra att ha ibland om man tränar varannan dag som vi gör.

Sist vi hade en veckas uppehåll klarade kroppen mycket mer

när man kom tillbaka och jag höjde mina prestationer på

flera övningar. Segt att inte träna, men man tjänar på det   



Nu kanske ni undrar vad jag menar med min rubrik?

Jo, det har minsann med dagens outfit att göra haha.

Hur tycker ni att det är snyggast att ha skjortan,

som på de första bilderna eller på de under?

Just nu har jag det som på de översta bilderna

för här är ca 35 grader, sjukt varmt!


 




 


Puss   

Av Luucy - 15 juli 2011 20:07

Hej fina ni  



Idag började jag och älskling dagen med lite härlig

träning på gymmet, och sen bar det iväg på bio!

Vi såg Harry Potter (och ni kan lugnt läsa vidare,

jag ska inte avslöja hur den slutar haha) och den

var sjukt bra! Se den se den se den!


När de första böckerna kom så läste jag dom innan jag såg filmen,

men nu bestämde jag att jag ville bli överraskad på bion istället,

och det beslutet är jag mycekt nöjd med haha. Dock har det inte

varit det enklaste att hålla sig ovetandes, eftersom väldigt många

spontant har börjat diskutera slutet av sista boken. Då har

jag fått hålla för öronen illa kvickt och nynna högt haha.


Efrersom jag inte ville ta någon risk att få reda hur filmen

slutade nu sen den började gå på bio, så har jag inte läst några

blogginlägg som har innehållit orden "Harry Potter" och Elliot

har fått läsa igenom alla uppdateringar sen i onsdags på min

facebook innan jag själv har kollat HAHA. Det var verkligen

värt det och jag lyckades ju   


Aja, nog om det   Jag vet att jag lovade er en 

outfit, vilket jag kom på när jag hade duschat och bytt

om till mina mjukiskläder och slängt mig på soffan, attans.

MEN, jag kan istället visa er lite saker jag gärna skulle

vilja ha i min garderob och i smyckesskrinet:




Saker från H&M, Gina Tricot och Nelly.com  




Puss   

Av Luucy - 14 juli 2011 13:06


Hej på er.


Ingenting idag har gått som planerat. Först skiter det

sig med träningen för att Elliot inte skulle hinna träna

innan han åker iväg. Sen visade det sig att han inte alls

skulle iväg men att han inte ville träna ändå.


Sen fick jag reda på mina antagningar, och jag kom in

på alla kurser jag ville, men problemet är att en kurs

är uppe vid stockholm tydligen och där kan jag liksom

inte gå. Om jag tackar nej till den fattas jag 7.5 hp

för att sen till våren komma in på utbildningen som

jag vill läsa. Jag blev så trött så jag struntar i att

lösa det problemet just nu (om det ens går att lösa)

och fixar det imorgon istället.



Idag blir det ingen outfit för jag har på mig en

jätteful jumpsuit som jag spontanköpte utan

att prova, och den är riktigt ful och sitter

hemskt. Så det blir liksom ingen inspiration

för någon för ingen vill ha på sig något liknande

haha. Men imorgon ska jag iväg och träna

och jag ska på bio så då blir det en outfit.



Jag får allmänt se vad jag hittar på idag, för alla mina

planer idag sket sig tydligen. Synd när man har planerat

en massa fint. Fast då får det bli en Louise-dag idag,

det kan ju behövas det med. Ska kika på film och

äta chokladpudding och bara njuta av mitt sällskap (haha).


   Slänger in en bild på denna lilla blomma,

kan passa bra en regnig dag som denna.



Puss   



Av Luucy - 13 juli 2011 20:01

Hej på er!


Idag har varit en riktigt meningslös dag haha. Innan skrev jag 

att jag antagligen skulle åka och shoppa, och det skulle jag ha 

gjort om jag inte hade missat bussen... Det är andra gången

nu på mindre än en vecka haha. Men bussen var 10 minuter

tidig? Jag var typ 20 meter från busshållsplatsen när den 

åkte förbi, kände mig typ såhär då:      



Så kan det gå, haha. Jag fick gå hem igen eftersom bussarna bara

går en gång i timmen här och då tappade jag shoppingsuget helt.

Dock blev jag sugen på att börja dansa igen! På tal om inget haha.

 Jag har ju faktiskt gått på dans i 10 år av mitt liv och jag slutade

på grund av att jag inte hade tid. Dock är jag riktigt sugen på att

börja på streetdance igen, får se om det blir av kanske redan till hösten?



Hmm, just nu gymmar jag dock 3-4 gånger i veckan vilket är

superkul så frågan är om jag hinner? Fast det hinner jag nog,

bara man tycker att det är kul så är allt möjligt haha.

Får se hur jag gör, får suga lite på den karamellen höhö.


På tal om träning så är det dags igen imorgon och jag

ska ta bussen 8.30(!) eftersom Elliot ska iväg sen.

Dock kommer han hem till mig på kvällen, mys   



 Bara kika på dessa klipp,

åh saknar det ibland.





Hörs mer en annan gång people

Puss   

Av Luucy - 13 juli 2011 12:14


Hello people!



Idag regnar det här i skåne och det är riktigt

trist ute, helt perfekt för shopping med andra

ord, hehe. Nej men jag vet inte om jag ska

shoppa för det gjorde jag igår en sväng

och jag köpte en kjol och kofta från H&M

och en tidning. Jag hade världens tur när

jag skulle betala, för kjolen som var nedsatt

till 75 sänkte hon i kassan till 30 kronor!

Löjligt billigt haha! Hon sa att de skulle

sätta nytt pris på den idag, och att jag

också kunde få den för 30. Jag blev

apglad haha! De 45 jag sparade köpte

jag sen en tidning för, awesome.



Vi får helt enkelt se hur jag gör, men jag tror att jag

åker in en sväng faktiskt. Innan dess ska jag dock lägga

in dagens outfit. Det ösregnar på bilderna, men det

syns inte, därav paraplyet höhö.


 



 

  


Puss   

Av Luucy - 11 juli 2011 22:27

Tjo!



Imorgon kommer det bli väldigt klent med uppdateringen

här på bloggen (kanske ingen?) för jag kommer att ha fullt

upp hela dagen. Jag ska klockan 9 ta bussen till gymmet

där jag ska träna med älskling och hans vän Morris.



Efter det är planen att jag ska hem till Elliot efter kanske 

en sväng i stan, vem vet? Min plan är att stanna där hela

kvällen och mysa. Detta innebär ingen uppdatering och 

ingen outfit haha. Men ni överlever    



Puss från mig    

Av Luucy - 11 juli 2011 17:55


Hej fina ni.



Solen ville inte kika fram så jag fick ta bilderna ändå.

Det komiska är att när jag gick in så kom solen fram,

så typiskt haha. Aja, det blir faktiskt bättre bilder om

man inte tar dom i direkt solljus, så det gjorde inget   



    



       



Puss   





  

Ovido - Quiz & Flashcards