laughinglouise

Alla inlägg under juli 2011

Av Luucy - 11 juli 2011 13:24


Hej på er!


Jag brukar alltid kika på SMHI varje kväll för att se

hur vädret kommer att bli följande dag. Eftersom

jag oftast åker hemmifrån tidigt när jag ska gymma

så är det svårt att avgöra när man tittar ut på

morgonen hur vädret kommer att bli.



Såg ni vad jag hade på mig igår? Svarta jeans

och kofta? Detta var tack vare att SMHI hade

satt ett stort mörkt moln där jag bor och att

det skulle bli 19 grader. Gissa vem som led

i värmen hela dagen? Så fort jag tagit den

bilden slängde jag av mig koftan och jeansen

och bytte ut dom mot shorts. Annars hade jag

fått väreslag.


Idag då? Jo idag visar SMHI att vädret är såhär:

 



Riktigt fel. Det är inte någon sol alls, och det

åskade precis... Nej, jag får nog allt hitta en mer

påliglig källa, eller vad säger ni?

 

 

 

Jag avvaktar förresten lite för att se om solen

kommer  fram den närmaste tiden innan jag

tar mina outfitbilder. Tycker nämligen att

de blir finast utomhus i naturen   



 

Puss   

Av Luucy - 10 juli 2011 21:30


Hej!


Jag har inte fått datorn att fungera förrän nu, så det får bli ett

snabbt litet inlägg haha. Jag har idag gymmat med älskling som

sedan följde med mig hem och vi har spelat spel och annat mys.



Min outfitbild är rätt kass eftersom man inte ser mina

kläder, men jag gillar bilden ändå , ni förstår nog varför   


 



Puss   

Av Luucy - 9 juli 2011 16:22


Hej på er!



Jag sitter och läser min tidning som jag fick innan idag,

och bara slöar på baksidan. Riktigt skönt faktiskt. Jag har

även smaskat i mig lite glass, ett måste under sommaren

ju! Eller vad säger ni? Nej nu ska jag fortsätta läsa   



Här sitter jag och njuter:

   Sitter faktiskt i skuggan trots att jag absolut hade

behövt få lite solstrålar på min bleka kropp haha.

Men jag hatar att läsa i solen, blir alltid bländad då.



Sen måste jag visa ärtorna igen (jag vet att Elliot

antagligen är den enda som bryr sig om att ärtorna

växer haha) men ni får helt enkelt stå ut  

   Så mycket ärtor!! Och goda är dom, längtar tills vi ska skörda.



   MUMS!



Puss   

Av Luucy - 9 juli 2011 13:22

  

Hej!



Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag,

är inte riktigt på humör. Dagens planer sket sig men

det är sånt som händer. Snart kommer i alla fall

mamma hem med en tidning till mig, så jag ska

ut i solen och läsa den och njuta av vädret.



Slänger in dagens outfit:

 



 




  Jag har på mig en jumpsuit som jag fått av

älskling ♥ (från Gina Tricot), en jeansjacka som

också är från Gina, och ett par skor från Din Sko.



Puss   






Av Luucy - 8 juli 2011 20:56

Hej!


Vilken konstig dag det blev idag. Först missar jag bussen

när jag ska åka och träna och jag blev jättesur haha. Jag och

Elle bestämde att han skulle börja träna så skulle jag komma

en halvtimme efter honom och träna och så blev det. Då

hade såklart ventilationen gått sönder på gymmet så det 

var fruktansvärt varmt och riktigt segt att träna. Allt

gick superlångsamt men vi tog oss igenom våra pass.



Sen åkte Elliot med mig hem, och vi gjorde ett litet shopping-stopp

och jag köpte 3 stycken toppar. Efter det åkte vi hit, men Elliot

har fått något solexem-liknande på ryggen som kliar massor

och vi hade ingen salva som kunde få bort det. Så jag bestämde

att Elliot skulle åka hem och använde sin salva på ryggen för

man kunde verkligen se hur han led. 



Därför sitter jag nu själv och kikar på Harry Potter

och hemligheternas kammare som går på kanal 3,

och förhoppningsvis kommer Elliot hit imorgon 

så att vi kan mysa då istället  



De 3 topparna jag köpte idag, alla från Gina Tricot:










Enkla och bra att ha  



Ha en fin kväll, puss           

Av Luucy - 8 juli 2011 20:51






Idag har jag på mig en vanlig långärmad topp från

Gina tricot, ett par jeans från Bik Bok och ett par

skor från Din sko som inte syns på bilden haha.



  

Idag kände jag mig riktigt oinspirerad när jag valde kläder,

så får se om jag svänger ihop något finare imorgon   




Puss   

Av Luucy - 8 juli 2011 11:53

Hej på er!


Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med fina vänner

och här kommer lite bilder från kvällen:


   Massor av spännande mat!



 

Elliot sitter och chillar haha   



 


   Vi satte oss ute i det fina vädret och åt



 


Men först blev det fördrink   



 


   Muuums, massor av små rätter som jag aldrig smakat förr!



 


Jag chillar haha   



 


Sen kom det en geting och ville äta upp allt bacon   



 


Men då dödade Alice den jäveln, höhö




 

   Sen åt vi smaskig efterrätt och lussebullar(!)

Kändes konstigt att äta det i juli haha, men gott var det!




 

Tack för denna roliga och

mycket trevliga kväll!   




 


Om en timme ska jag ta bussen och träna med

älskling, sen ska vi shoppa lite och sen ska vi

hem och mysa. Det är typiskt sånt väder idag,

grått och trist. Sen tar jag självklart bilder

på vad jag har på mig för er som vill se   



Puss   



Av Luucy - 7 juli 2011 15:02


Hejsan hoppsan!


Tanken var att jag skulle ta bilder på min outfit idag,

men jag glömde helt bort tiden och har istället suttit

här och slöat haha. Därför är det plötsligt bråttom

för jag ska äta och fixa det sista innan Elliot kommer

hit och hämtar mig. MEN jag kan ju ändå visa

plagget jag har på mig! Bättre än inget?   



Jag har på mig denna byxdress idag:

   (Jag vet, världens sämsta bild...)

Men denna har jag på mig, och till den en vit

kofta med ett par kilklackade skor!



Hörs mer imorgon!


Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards