laughinglouise

Alla inlägg under juli 2011

Av Luucy - 7 juli 2011 10:00

Hejsan people  


Jag har lite bråttom nu för jag ska fixa mig och sen ska

jag åka och gymma. Efter det ska jag hem till Alice och

träffa trevligt folk, riktigt nice! Får se om jag hinner

fotografera och slänga in en dagens outfit, annars

skriver jag mer imorgon!



Puss    



Update: Jag ska inte träna idag så jag slänger in

min outfit under dagen   

Av Luucy - 6 juli 2011 17:43

Tjo!



Har precis sjungit karaoke och jag har tre klipp där

jag sjunger men jag vet inte om jag vill lägga upp dom haha.

Jag får fundera lite på det tycker jag.



Men ni behöver inte bli ledsna för det (haha) för jag

kan ju visa ett gammalt klipp! Det är väll bättre än inget?  



Nu ska jag laga mat, tror inte jag orkar göra något

satsigt idag så det blir nog nudlar haha.


Puss   

Av Luucy - 6 juli 2011 15:40


Hej finisar.



Idag var tanken att jag skulle cykla och köpa ett par fina

skor, men det sket sig. Pappa tyckte inte att jag skulle

cykla eftersom jag "svimmade" i måndags, suck haha.

Jag vet förresten inte vad jag ska kalla det konstiga

som händer... svimma är inte rätt ord. Aja skitsamma

haha. Så det slutade i alla fall med att pappa körde

dit mig, och skorna var slut. Inte som jag hade

tänkt mig alls alltså haha.



Sen passade jag på att fotografera min outfit idag

så den slänger jag in nu:

 




 


Jag har idag på mig en vit tunn topp från Nelly.com,

under den en grön liten topp från Gina Tricot,

till det har jag mina underbara jeansshorts från

Vero Moda och ett par skor från Deichmann.

Jag hade även på mig en ring jag fått av

Elliot och ett armband från Baglady.


Jag gjorde även två inbakade flätor eftersom

jag inte orkade ha håret utsläppt haha   


Nu ska jag sjunga karaoke!

Puss   

Av Luucy - 5 juli 2011 20:53

Hejsan svejsan!


Nu är vi hemma efter en powershopping på Ikea haha,

och syster hittade flera bra saker idag. Hon köpte dock inget

stort för vi hade inget släp, så dom ska köpa allt sånt till

helgen tror jag det var.  



Slänger in lite bilder från shoppingen:

 

Amelie hittade fina korgar



Massor av smått och gott!



Efter ett tag pausade vi för lite mat...




... och jag blev så illamående för jag åt för mycket så

Amelie tvingade mig att sitta på en sådan här vagn

så körde hon runt mig haha! Jag kände mig liiite

för gammal för det kanske haha.


(och ja, jag bytte till dessa shortsen för er som märkte att

jag har andra på mig jämfört med de jag hade i "dagens outfit"

haha. Tänkte att det skulle bli kallt annars... vet inte hur jag

tänkte där riktigt? haha)



Förvaringssaken till vänster var en av de saker

som Amelie gillade!




Nu ska jag skicka bilder på alla saker till Amelie

som hon gillade så att hon kan visa Marcus haha  



Puss     



   

   


  

Av Luucy - 5 juli 2011 16:02


Nu ska jag, syster och mamma åka till Ikea för att

titta ut saker till systers och hennes pojkväns lägenhet!



Hörs när vi kommer hem, tar nog med kameran   



Puss   

Av Luucy - 5 juli 2011 15:15


    



 




  

Idag har jag på mig en topp från Rut m.fl

jeansshorts från Vero Moda, skor från Nelly.com,

och lite olika silversmycken från bland annat

Thomas Sabo   




Puss   

Av Luucy - 5 juli 2011 11:10

Hej finisar!


Idag kom minsann Ellos höst- och vinterkatalog hem i

brevlådan, och jag blev faktiskt lite sugen på hösten.

Nu satte säkert någon kaffet i halsen, men det är sant.

Koftorna, alla stickade plagg, bootsen, varma leggings,

jackorna, ja allt! Löven faller, varm choklad, tv-mys,

läsa en bra bok, åh!



Fast å andra sidan så är sommaren väldigt fin den

med. Shorts, sena sommarkvällar, strandhäng,

uteserveringar, glass i massor, bruna ben,

solglasögon, jo sommaren är fin. Det är en

sak jag gillar med Sverige, våra årstider.

Man får en härlig blandning av allt, och

det passar mig perfekt.



Som jag velar, men det är sån jag är haha. Det skulle

inte förvåna mig om jag när hösten kommer längtar

som en galning efter våren. Antagligen. Nej, nu

ska jag ta vara på sommaren och sluta längta

efter hösten, för den kommer så småningom och

då vill jag ha njutit av sommaren så mycket

som det bara går.



Så nu ska jag fixa till mig och fotografera dagens outfit.

Sen tror jag att jag åker och småshoppar lite, för det

var ett tag sen nu  . Alltid kul att komma hem med

nya prylar. Eller vad säger ni?



   

Jag funderar på att köpa 3 par sånna här skor till?

Alltid bra att ha tygskor i flera olika färger   



Puss   

Av Luucy - 4 juli 2011 22:04

Hej  


Idag blev det klart att Amelie och Marcus fått lägenheten

och de flyttar den 1 augusti. Ritkigt kul för dom!!!  



Slänger in en bild till på min syster som jag tog igår:




Puss    


Ovido - Quiz & Flashcards