laughinglouise

Alla inlägg under juli 2011

Av Luucy - 1 juli 2011 16:59

Hejsan!


Riktigt trist väder idag med moln och en temperatur

kring 20 grader. Jag brukar klaga när det är för varmt

(höhö) men nu när det väl är sommar kan det faktiskt

få vara riktigt stekhett haha. Eller vad säger ni?


Idag blev det en kort träning på gymmet för mig och älskling,

men jag hann ändå göra alla övningar jag skulle så det var bra!

Fick korta ner lite på konditionen men det gör inget eftersom

jag cyklade mycket igår.


Nu har Elliot precis hjälpt mig ta dagens outfit-bilder och

sen ska vi äta, kika på film, spela tv-spel och annat

mys som passar bra när vädret är tråkigt.


Slänger in bilderna på mig:

   SKOR - din sko LEGGINGS - Bikbok LINNE - Gina tricot

KOFTA - Lindex SKÄRP - Gina Tricot



 


Puss    

Ovido - Quiz & Flashcards