laughinglouise

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Mys utomhus med en bra bok!

Av Luucy - 2 augusti 2011 16:58


Hej på er   



Vad tiden har gått fort idag! Vid 12 gick jag ut och satte

mig med en ny bok som jag köpte för flera veckor sedan.

Den heter Den förlorade symbolen skriven av Dan Brown

och det är även han som har skrivit Da Vinci-koden.

Boken är mycket spännande vilket gör att det är

svårt att lägga den ifrån sig haha.


Nu har jag dock lyckats slita mig från boken efter att jag läst

ca 200 av bokens drygt 600 sidor, och jag vill egentligen fortsätta

läsa den haha. Dock ska det bli lika fint väder imorgon så då

blir det perfekt att sätta sig där ute och läsa några kapitel till.


Här har jag suttit ungefär hela förmiddagen

(har förflyttat mig mellan sol och skugga så

att jag skulle få lite färg men inte bränna mig)

 


Jag tog även en liten paus och fotograferade

lite bland planteringslådorna! Jag hade helt glömt

bort dom men där händer det grejer minsann.   



   Min majs har fått en majskolv...



... och bönorna hade jag helt glömt bort!

Ser ni hur stora bönorna börjar bli?



Förresten!

Idag fick min syster och hennes pojkvän nycklarna till

deras lägenhet! Oh, spännande. Nu ska det bara målas

om och bytas golv och sen flyttar dom in!


 

Hörs mer sen

Puss   

 
 
Matilda

Matilda

2 augusti 2011 20:47

Sv; Jättefin blogg du har! Följa varandra via bloglovin?:) Kram

http://tildagrubb.blogg.se

Luucy

2 augusti 2011 20:49

Tack du :D Jag använder tyvärr inte bloglovin, kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards