laughinglouise

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Vad finns i min väska?

Av Luucy - 3 augusti 2011 18:46


Tjo!   


Igår gick jag in på en blogg som jag brukar följa

 (Nevnariens blogg för er som är intresserade) och

såg att hon hade gjort en videoblogg där hon visade

vad hon har i sin väska. Totalt meningslöst kanske

några tänker, men jag tycker att sånt är kul och

intressant haha! Därför tänkte jag nu visa er vad

jag har i min väska, dock genom bilder och inte

genom en videoblogg haha.



Min nuvarande väska ser ut såhär:

  Det är en gammal och sliten väska från H&M som jag

har tillfälligt medan jag letar efter en ny väska. Det

som dock är rikigt bra med den är att den rymmer

mycket mer än vad man tror.



   Först har jag sopor i väskan... Lurad, höhö.

Nej men det är faktiskt min träningsväska... som ni ser

är jag i desperat behov av en riktig träningsväska så jag

hoppas att jag får det i födelsedagspresent *pik till familj*   .



   Sen har jag lite blandat skraffs.

 

1. Mina hörlurar. Lyssnar alltid på Spotify i mobilen när

jag åker buss för då går tiden så mycket fortare   


2. Våtservetter. Detta är en vana från gymnasiet, jag hade

alltid sånna i väkan då haha! Eftersom vi fikade flera gånger

i veckan på stan så ville jag ha rena fingrar då, höhö.


3. Min viktigaste ägodel, nej men typ. Min astma-medicin!


4. Sen hade jag tydligen en läpp-penna i väskan?

Används kanske en gång varannan månad.



   Sen har vi lite andra viktiga saker.


1. Min plånbok. Den behöver ingen större förklaring antar jag haha.


2. Alla mina busskort.


3. Mina nycklar! Nu har jag inte ändrat något i min nyckelknippa

på 6 år, så för tillfället innehåller den t.ex min husnyckel,

men även sådant onödigt som en gammal cykelnyckel,

mina gamla skåpsnycklar, Sofies gamla skåpsnyckel (haha)

och en ful mobil och en träbit. Dock kanske Sofie kan se

vad träbiten en gång har varit?  

Imorgon ska jag rensa lite i nyckelknippan tror jag haha!


4. Min mobil, som tyvärr inte alltid ligger i väskan

utan glöms hemma haha.



Det var allt!


Hörs mer sen!

Puss   

 
 
sofia

sofia

3 augusti 2011 23:36

:)

http://bbomans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards