laughinglouise

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Måndag 8 Augusti - Stan med mami.

Av Luucy - 8 augusti 2011 10:54


Godmorgon!   



Idag ska jag åka med mami och fixa nya glasögon eftersom

det gick åt skogen sist. Jag brukar som sagt ha linser, men

om man är sjuk eller bara ska slappa hemma så är det skönt

att slippa linserna. Hoppas på bättre tur idag!



Annars då?

Ja, idag äter jag min sista B-vitamin tablett som jag

började äta för 100 dagar sedan. På olika forum tipsar

folk om att man ska äta just B vitaminer för att få håret

att växa snabbare. Jag äter inte B vitaminer på grund av

detta, men det kan ju vara intressant för er att veta

om det fungerar.


Mitt hår har växt en del sen jag började äta b-vitamin

(såklart) men inte mer än vanligt. Jag har inte märkt

någon stor skillnad på längden, men däremot på kvalitén

på håret! Förr fick jag så mycket trassel i nacken så att

det såg ut som att jag hade dreads, och mina hårtoppar

klyvde sig bara någon månad efter klippning. Sen jag

började äta b-vitaminer så har jag inte haft problem

med trassligt hår och det är riktigt mjukt och lent.


Alltså, får det håret att växa snabbare? Inte märkbart.

Får håret en glansigare och finare kvalitét? Ja.

 

 

 

 

Måste gå nu, hörs mer sen!

 

Puss   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards