laughinglouise

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

AJ aj... AJ AJ!

Av Luucy - 10 augusti 2011 19:51

Hej på er!   



Idag köpte jag en epilator, eller den borde heta en liten

djävulsmaskin, och det var en obehaglig liten apparat haha.

Jag har jättesvårt för saker som gör ont, och jag kan inte 

ens ta i saker som är lite för varma, så kan ni föreställa er

chocken jag fick när jag testade epilatorn?! Visst hade

jag förberett mig på att det skulle göra ont, men jäklar.

Det ska tydligen vara en vanesak, så jag ska testa igen,

dock inte på minst en vecka eftersom mina ben just nu

är röda, prickiga och svider. 


(Bild lånad från google)


Nej, egentligen inget för mig haha. 



Puss    

 
 
Maria

Maria

10 augusti 2011 20:48

Fin blogg! :)

http://www.mariaramos.blogg.se

 
A M A N D A

A M A N D A

10 augusti 2011 21:21

Fin blogg du har ^^

http://blackberrie.blogg.se

 
INGA

INGA

10 augusti 2011 23:15

Haha kommer ihåg första gången jag körde med epilator ;) Och ah röda kan de vara i upp till en vecka, de vill jag bara varna för. Annars ja de en grej man måste vänja sig vid men de lär göra ont varje gång iaf i början. Tipsar även om att INTE köra vid bikinilinjen, inner låren. ;) Ha en underbar kväll KRAM// http://kovacevic.myshowroom.se/

http://kovacevic.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards