laughinglouise

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Torsdag 11 Augusti - Utflykt!

Av Luucy - 11 augusti 2011 09:34


Hej på er   



Idag blir det en kul utflykt med samma personer

som jag träffade i tisdags (förutom Max som jobbar).

Vi ska åka på en liten tåg-utflykt och sedan hoppa

av i en mysig stad och äta på ett spermysigt café.

Helt perfekt när det är trist väder ute, hoppas bara

det inte är för långt mellan tågstationen och cafét,

eftersom det regnar. Kommer inte ihåg var

det ligger för tillfället   



Jag ska snart iväg dock så vi hörs mer ikväll I think.

Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards