laughinglouise

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Det blev ingen utflykt.

Av Luucy - 11 augusti 2011 13:34


Hej på er!



Det blev tyvärr ingen utflykt idag, men det är sådant

som händer. Förhoppningsvis så ses vi nästa vecka i

alla fall  . När jag plötsligt fick en massa tid över

så åkte jag med pappa och fixade mammas 50 års

present, hon fyller ju år imorgon så det var verkligen

i sista minuten haha. Jag kan dock inte skriva vad

presenten är för det vore lite typiskt om mamma

bestämmer sig för att börja läsa min blogg just idag

och så avslöjas hennes present. Så därför får ni

gå ovetandes ett tag till, höhö.



Jag sitter just nu och lyssnar på grymma covers av

Alex Goot på youtube och han har sån talang! Helt galet.

Detta är mitt absoluta favoritklipp:




Åh jag längtar tills musikrummet är färdigt så jag och

pappa (och syster och mamma och Elliot? haha) kan

spela in covers. Musikaliska familjen här ja haha.



Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards