laughinglouise

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Göteborgsresan dag 2 ♥

Av Luucy - 15 augusti 2011 16:54


Dag 2 - Liseberg!


- Denna dagen började halv 7 då jag vaknar och har fått

öroninflamation. Jag vet, vad är oddsen? Jag knaprade

i mig alvedon och låg vaken tills 9 då det var dags för

frukost! Jag var dock inte alls sugen, men jag åt rejält

ändå så att jag skulle orka med liseberg.


Efter en sväng på Nordstan i jakt på en linsbehållare (haha)

så anlände vi till Liseberg. Där var vi sedan till 11 då de

stängde, en riktigt grymt rolig dag!


  Jag börjar med en bild på mig och älskling i kön

till Kållerado eftersom det trots allt är det man

gör mest på Liseberg, köar haha.


  

Amelie och Marcus!



  Kan ni se oss? Höhö.

Elliot längst ut till höger, sen jag, pappa, Marcus och Amelie!



  Radoibilarna!

Jag känner hatkärlek till denna attraktion...

Åkte med Amelie vilket inte var helt riskfritt haha. 




Vi åkte även Atmos Fear, och den var sådär.

Kändes inte så bra att en tjej började gråta och gick av

innan den startade och en kille bad dom stanna den när den

kommit en meter upp för att han ville gå av haha.

Därför var man rätt nervös när det var vår tur, och

satan vad jag ångrade mig påväg upp! Väl uppe satt

jag och sa: "JAG VILL INTE NER, JAG VILL INTE NER!"

så att både Elliot och Amelie blev jättenervösa och

inte heller ville ner hahaha. Dock var fallet en

besvikelse, det var inte så läskigt som jag hade

trott. Dock var den helt klart åkvärd!



Framåt kvällen hade alla utom jag, Elliot och Amelie tröttnat

på karusellerna så då åkte vi själva tills vi blev för snurriga haha.

En ritkigt kul dag och jag längtar redan till nästa besök!



Dag 3


Spenderades på Nordstan med massor av shopping

tills vi hade för ont i fötterna och åkte hem ♥

 

Puss   

 
 
michaela

michaela

16 augusti 2011 12:54

Allt bra med dig? :D

http://mickanmagnusson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards