laughinglouise

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Fredag19 Augusti - Min sista dag som 18 åring.

Av Luucy - 19 augusti 2011 12:28


Hej finisar.



Jahapp, då fyller jag 19 imorgon. Det känns som igår som jag

fyllde 18 och man blev "vuxen". Jag röstade, tog studenten

och gjorde andra viktiga saker, men jag känner mig långt

från vuxen. Att bli 19 känns läskigt, fast att jag vet att jag

inte kommer någon skillnad imorgon, jämfört med idag.

Dock skrämmer siffran 20 mig, jag kan inte bli 20?!

Det känns på någon skum vänster som att livet är

över då, som att allvaret börjar på riktigt. Då ska

ens framtid vara planerad och man rör sig mot 8-5

jobb och familj. Eller? Dock är det ett helt år dit, men

med tanke på hur fort detta året har gått så lär tiden

rusa dit. Obeskrivligt fort. Alldeles för fort.


   

Såhär såg jag ut när jag fyllde 17.

Tänk att de här bilderna bara är 2 år gamla haha,

blir dock otroligt sugen på lååångt hår igen.

 


Nåja, jag får ta en sak i taget och inte tänka

så mycket på framtiden. Lev idag.



Vad händer idag då?

Jag ska inte åka och träna eftersom min hals gör ont,

jag börjar få ont i andra örat också, jag mår illa, ja ni fattar.

Dock funderar jag på att köra styrka här hemma...

I eftermiddag kommer älskling hit, vilket är naajs.

Får se vad vi hittar på för mys   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards