laughinglouise

Alla inlägg under augusti 2011

Av Luucy - 18 augusti 2011 15:46


Hejsan svejsan!   


Usch vad jag känner mig som en soffpotatis. Jag har inte

tränat på 2 veckor nu (!!) eftersom jag först var förkyld,

sen var på semester och sen fick öroninflammation.

Trots att jag inte är frisk än (mår ganska bajs faktiskt haha)

så ska jag träna imorgon. Jag bara måste komma igång

igen, klarar inte att bara sitta och göra ingenting.



På tal om inget så var min älskling grymt awesome idag!

Han har nämligen precis klarat uppskriviningen för

körkortet, så nu är det bara uppkörningen kvar på

torsdag, spännande! Jag är dock övertygad om att

det kommer gå skitbra eftersom Elliot enligt mig

kör grymt bra. Håller tummarna ♥


  En bild från Liseberg på min snygging ♥



Imorgon ska jag slänga in en outfit hade jag tänkt,

inte helt fel va? Jag har inte tagit några nya bilder

på mig nu på ett tag så det är väl dags för det nu.



Puss   

Av Luucy - 17 augusti 2011 10:07


Hejsan!   


Idag är planen att jag ska med mamma till en butik fylld

med Thomas Sabo-smycken. Hon har ju precis fyllt år,

och tanken är att hon ska köpa sig några nya smycken för

de pengar hon fått av bland annat oss barn i present.



Jag vet inte om vi fortsätter gå i stan sen eller om vi åker

hem, vädret är ju riktigt tråkigt så det passar ju för shopping.



Som ni kanske har märkt så uppdateras inte denna blogg

lika flitigt som förr, vilket beror på att jag håller på att

tappa intresset för att blogga. Jag har haft ca 5 bloggar

innan, och alla har dött ut på grund av att jag tappat

lusten. Jag får helt enkelt se hur jag gör med bloggen,

om den får leva vidare eller inte, men uppdateringen

kommer att vara relativt kass tills jag antingen lägger

ner den eller får tillbaka inspirationen.



Nu ska jag fixa till mig

Puss   

Av Luucy - 16 augusti 2011 14:55


Hej fina ni!   



Ni måste kika på detta klippet haha!

Så sjukt likt haha.



Idag ska jag träffa älskling, annars är inget

större planerat. Vi hörs mer sen!


Puss   



Av Luucy - 15 augusti 2011 16:54


Dag 2 - Liseberg!


- Denna dagen började halv 7 då jag vaknar och har fått

öroninflamation. Jag vet, vad är oddsen? Jag knaprade

i mig alvedon och låg vaken tills 9 då det var dags för

frukost! Jag var dock inte alls sugen, men jag åt rejält

ändå så att jag skulle orka med liseberg.


Efter en sväng på Nordstan i jakt på en linsbehållare (haha)

så anlände vi till Liseberg. Där var vi sedan till 11 då de

stängde, en riktigt grymt rolig dag!


  Jag börjar med en bild på mig och älskling i kön

till Kållerado eftersom det trots allt är det man

gör mest på Liseberg, köar haha.


  

Amelie och Marcus!



  Kan ni se oss? Höhö.

Elliot längst ut till höger, sen jag, pappa, Marcus och Amelie!



  Radoibilarna!

Jag känner hatkärlek till denna attraktion...

Åkte med Amelie vilket inte var helt riskfritt haha. 




Vi åkte även Atmos Fear, och den var sådär.

Kändes inte så bra att en tjej började gråta och gick av

innan den startade och en kille bad dom stanna den när den

kommit en meter upp för att han ville gå av haha.

Därför var man rätt nervös när det var vår tur, och

satan vad jag ångrade mig påväg upp! Väl uppe satt

jag och sa: "JAG VILL INTE NER, JAG VILL INTE NER!"

så att både Elliot och Amelie blev jättenervösa och

inte heller ville ner hahaha. Dock var fallet en

besvikelse, det var inte så läskigt som jag hade

trott. Dock var den helt klart åkvärd!



Framåt kvällen hade alla utom jag, Elliot och Amelie tröttnat

på karusellerna så då åkte vi själva tills vi blev för snurriga haha.

En ritkigt kul dag och jag längtar redan till nästa besök!



Dag 3


Spenderades på Nordstan med massor av shopping

tills vi hade för ont i fötterna och åkte hem ♥

 

Puss   

Av Luucy - 15 augusti 2011 16:27


Hej på er!   


Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från vår Göteborgsresa

där vi firade mammas 50 års dag! Vi har som tradition att

åka till Liseberg varje år, och mamma tyckte då att det

kunde passa bra att göra det över hennes födelsedag

och det var ett riktigt bra beslut om ni frågar mig haha.

Underbar resa.


Dag 1, mammas födelsedag

- Vi åkte upp till Göteborg vid 11 tiden och när vi kom fram

så gick vi lite i en jättemysig hamn och kollade vart båten gick

från som vi skulle åka med på kvällen. Sen åkte vi och checkade

in där vi skulle bo, bäddade och fixade till oss inför kvällen.

  I väntan på att båten skulle gå så provade Amelie och Elliot

på segway! Dom var riktigt duktiga på det och dom körde

som om dom aldrig hade gjort något annat   



  Sen hoppade vi på en jättemysig båt som körde en

3 timmars lång tur och hade en supergod västkustbuffé!



  Så sjukt gott! Det fanns allt möjligt som kräftor, räkor,

musslor, olika röror, paj, köttbullar, lax, makrill, och

en massa annat smaskigt!



  Det var riktigt mysigt och gott, och jag älskade

att man satt så länge och åt, pratade och umgicks ♥



I nästa inlägg kommer bilder från dag 2!



Puss        

Av Luucy - 14 augusti 2011 20:38

Hej på er! 


Jag har nu kommit hem efter en riktigt rolig och härlig resa

som jag har riktigt många underbara minnen från. Imorgon kommer

jag lägga upp massor av bilder, så kika in här då om du vill  



 Puss   

Av Luucy - 11 augusti 2011 22:45

Hej på er!   



Jag ville bara berätta att jag inte kommer att uppdatera bloggen

alls denna helgen, men på måndag är jag tillbaka som vanligt.


Hoppas ni får en riktigt fin helg.

Puss   

Av Luucy - 11 augusti 2011 14:36


Något som jag tycker är grymt snyggt är när klänningar

(eller toppar) har fina detaljer på ryggen.


Eller vad tycker ni om dessa klänningar från Nelly.com?

Alla med läckra detaljer på ryggen, me love.


 


Puss   

Skapa flashcards