laughinglouise

Alla inlägg under augusti 2011

Av Luucy - 3 augusti 2011 10:37


Hej people   



Åh, jag är så klantig. Jag sitter vid min pappas dator och har

precis ätit frukost. Vad tror ni händer? Jo givetvis välter jag

mitt mjölkglas så allt bara forsar ut på skrivbordet, på

min nya almanacka, på mattan på golvet och på

tangentbordet. Score.


Men men, nu är läget under kontroll efter en

snabb insats med typ 10 meter papper haha.



Idag då?

Jag har faktiskt inte bestämt än, men ut ska jag

i alla fall. Strålande fint väder idag igen och det

gillar vi! Jag fick liiiiiite färg igår och den måste

ju bättras på haha! Sen vet jag att jag ska läsa

några kapitel till i min bok   .



 

   Slänger in en random bild ni inte sett förr,

och så tror jag minsann att jag tar nya idag!

Inte så pjåkigt.



Puss   


Av Luucy - 2 augusti 2011 16:58


Hej på er   



Vad tiden har gått fort idag! Vid 12 gick jag ut och satte

mig med en ny bok som jag köpte för flera veckor sedan.

Den heter Den förlorade symbolen skriven av Dan Brown

och det är även han som har skrivit Da Vinci-koden.

Boken är mycket spännande vilket gör att det är

svårt att lägga den ifrån sig haha.


Nu har jag dock lyckats slita mig från boken efter att jag läst

ca 200 av bokens drygt 600 sidor, och jag vill egentligen fortsätta

läsa den haha. Dock ska det bli lika fint väder imorgon så då

blir det perfekt att sätta sig där ute och läsa några kapitel till.


Här har jag suttit ungefär hela förmiddagen

(har förflyttat mig mellan sol och skugga så

att jag skulle få lite färg men inte bränna mig)

 


Jag tog även en liten paus och fotograferade

lite bland planteringslådorna! Jag hade helt glömt

bort dom men där händer det grejer minsann.   



   Min majs har fått en majskolv...



... och bönorna hade jag helt glömt bort!

Ser ni hur stora bönorna börjar bli?



Förresten!

Idag fick min syster och hennes pojkvän nycklarna till

deras lägenhet! Oh, spännande. Nu ska det bara målas

om och bytas golv och sen flyttar dom in!


 

Hörs mer sen

Puss   

Av Luucy - 2 augusti 2011 10:20


Hej på er!   


Jag ska snart bege mig ut i det fina vädret och bättra

på min obefintliga bränna haha. Fast jag tycker att man

är ursäktad om man inte har fått den där gyllenbruna färgen

(här i skåne i alla fall) eftersom det har regnat konstant i

princip hela juli månad. Så jag kan vara blekfis med

gott samvete höhö.



Innan jag går ut tänkte jag slänga in lite bilder

som Elliot tog på mig igår ♥. Dom är inte så

seriösa (hehe) men bättre än inget   



Det blev en liten bildserie faktiskt haha:

   SUPRIIIISE!!!




   Nä okej, jag ska vara seriös... *pose pose pose*



   Nej det var inte alls kul... nu går vi och gör något annat!




Hörs sen haha!

Puss   

Av Luucy - 1 augusti 2011 21:31

Hej på er!



Dagen har bestått av träning, scrabble, och matlagning (tyvärr

min matlagning haha) Jag lagade nudlar med skinka och brunsås!?

Jag vet inte riktigt hur min sås blev en brunsås men ja, det blev

hyffsat i alla fall... eller vi kan kalla det ätbart.   


Scrabble!  



Nu sitter jag i soffan med älskling och tittar på tv

och har det mys. Det blir tyvärr ingen mer bloggning

idag, men imorgon blir det massa bilder och sånt trevlans.

Låter väll inte helt fel?   



Puss   

Av Luucy - 1 augusti 2011 11:05


Hej finisar!   



Jag hinner tyvärr inte göra något smarrigt inlägg

(inte för att mina inlägg brukar vara "smarriga" höhö,

men ni fattar) för jag fick precis reda på att jag måste

gå till bussen om 45 minuter för att åka och träna och

här sitter jag i pyjamas och degar haha.



Idag ska jag som sagt ha på mig det som jag visade upp

igår haha, så kika på de bilderna så vet ni hur jag ser ut

idag i alla fall, alltid något haha.    



Puss   

Skapa flashcards