laughinglouise

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Fredag 9 September - Inte på topp.

Av Luucy - 9 september 2011 10:54


Hejsan.


Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Jag känner egentligen

inte för att skriva något alls men det var ju ett tag sen sist så.


Igår hade jag dock en fin dag hemma hos min syster ♥.

Vi handlade mat, gjorde våfflor, pratade, kikade på

tv och bara degade. Precis vad jag behövde.

...


Idag har jag ätit min sista antibiotika-grej, mår sådär. Febrig.

Vet dock inte om det beror på infektionen eller om jag är

förkyld eller så.


Idag ska jag beställa böcker och plugga är tanken. Kan dock inte

plugga så mycket utan böckerna så det får bli lite plugg idag, känns

helt okej om man säger så.


Jag kanske ska åka och shoppa sen, hittade världens finaste

kofta igår, och en fin väska. Får se vad jag orkar och hinner med.



  

"ett leende betyder inte alltid att man är glad,

utan att man är stark nog att le även om det gör ont"

 

 

Puss   

 
 
Malin

Malin

15 september 2011 13:55

fin bild & sanna ord!

http://mallizan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards