laughinglouise

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Måndag 12 September - Ny vecka, nya tag.

Av Luucy - 12 september 2011 13:39


Hej på er!   

 

Jag har inte alls känt för att blogga nu i helgen, så det

har varit lite klent på den fronten. Dock har det varit

en hyffsat bra helg skulle jag väll kunna påstå.


I lördags åkte jag ju och shoppade med mami, och jag

hittade både en ny väska och ett fruktansvärt fint skärp.

Vill typ ha på mig det hela tiden. Jag köpte även tråkiga

men nödvändiga saker som totteband (hårsnoddar för

er som inte förstår skånska, höhö) och annat smått.

På kvällen kom min pojkvän hit, vilket alltid gillas ♥



Igår var det en riktig slapp-dag för mig. Ritkigt skönt. Jag

ritade på min ritplatta (funderar på att visa er en bild jag ritat,

men jag vet inte om jag vågar haha! Jag kan liksom inte

rita egentligen) och jag kikade på idol och sådant mys. Jag

hann även med att äta äpplekaka och jag tog det mest lugnt.



Idag har jag börjat dagen med plugg, inte så kul men

nödvändigt. Just nu har jag en paus dock, skönt.

Annars händer det inte så mycket förrän ikväll då jag

ska sjunga i kör, skoj faktiskt!

 

Slänger in en random bild från i somras innan jag går.



Puss   

 
 
Emma

Emma

21 september 2011 19:15

Ååh, älskar ringen! Vart har du köpt den? :)

http://dessemma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards