laughinglouise

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

Lördag 1 oktober - OKTOBER?!

Av Luucy - 1 oktober 2011 12:11


Hejsan!   

 

Jag fick titta en extra gång i almanackan när jag skulle skriva

dagens datum. Oktober redan? Vart tog september vägen?

Det är ju sommar ute? Så många frågor utan svar haha.



I alla fall...

Igår kom älskling hit på kvällen vilket var mycket mysigt.

Vi åt paj och åkte sedan till Maxi för att köpa godis till

Elle och vindruvor till mig. Klockan 19.57 kom vi hem

igen så vi fick kasta oss i soffan för att inte missa början

på idol haha.


Efter idol tittade vi på någon vampyrfilm igen på tv

(det börjar bli en tradition nu på senaste tiden haha)

och när mina sista panodil för dagen gjorde så att

smärtan i örat avtog så gick vi och la oss ♥.



Idag mår jag bättre, men inte så bra som jag trodde

att jag skulle må. På måndag klockan 3 (exakt haha)

tar jag mina sista penicillin och då ska jag ju vara frisk?

Jag kanske får se om det händer nått mirakel med örat

imorgon haha.



Än så länge så spenderar jag för övrigt dagen med att gå omring

i min onepiece, så mysig! Jag vet inte än om jag ska träffa

fina vänner ikväll, så det återstår att se.


  Perfekt när man är sjuk ♥



Som ni ser så är designen annorlunda, igen.

Jag blev så trött på allt rosa så jag gjorde om

färgerna lite snabbt. En helt ny design kommer

när jag är frisk igen är tanken.




Puss!

 
 
michaela

michaela

1 oktober 2011 15:50

hur är det? :D

http://mickanmagnusson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards