laughinglouise

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Onsdag 5 Oktober - Nu håller vi tummarna.

Av Luucy - 5 oktober 2011 14:06


Hejsan svejsan!   



Jag kan börja med att berätta om gårdagen, för då kom

min älskling hit och hälsade på ♥. Han cyklade seriöst hit,

han är galen haha. För er som inte vet så är det alltså

sjukt långt mellan oss, och det tog honom 1 timme och

en kvart att cykla hem till mig, i motvid haha.

 

 

När han kom fram hade han en liten bukett blommor med

sig som han hade plockat på vägen, så fint


Idag då?

Jo jag började dagen med att åka till vårdcentralen för att kolla

mitt andra öra. Det visade sig att örat som precis haft öroninflammation

är friskt, medan det andra är lite 50/50 om det kommer få

öroninflammation. Det jag får göra nu är helt enkelt att vänta och

se om det går över, eller om jag får en till. Hoppas det går över!!



Innan jag går tänkte jag lägga in en bild på mina nya örhängen

som jag köpte för ett tag sedan. Dock är inte bilderna de bästa,

men bättre än inget haha.

 

Alla par kommer från Guldfynd :)




Puss   

 
 
Chriis

Chriis

5 oktober 2011 15:18

Fin blogg :)

http://chriisgiirl.blogg.se

 
Rebecca

Rebecca

5 oktober 2011 17:58

Allt bra? :D

http://rebeccaedman.blogg.se

 
puffiie

puffiie

5 oktober 2011 21:13

Hej fina du! ^.^
Hoppas att du har haft en bra dag! Allt bra?

Var gärna med i min veckans blogg tävling om du vill.
KRAM ♥

http://puffiie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards