laughinglouise

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Bra dag!

Av Luucy - 20 oktober 2011 20:37


Hej på er 
  



Idag gymmade jag som sagt, så skönt! Dock hade jag typ

glömt vad jag brukade göra så jag gjorde något spontant

pass med lite blandat haha, men mest mage och rygg. 


 

Det var tomt i omklädningsrummet så jag passade på

att ta två bilder, det blir ju så tråkiga inlägg om man

inte har med någon bild, haha!



Sen tog jag en liten promenad medan jag väntade på

pappa och köpte jeansen från Gina Tricot som jag har

velat köpa nu i en vecka! Det fick även bli ett par skor,

kan visa dom imorgon.



Sen hämtade vi ut mitt ID och köpte lite kvällsmat så åkte vi hem

och åt. Efter det har jag bara suttit i soffan och segat, men det 

får man när man har haft fullt upp hela dagen  



Puss!    

 
 
Syster

Syster

20 oktober 2011 20:59

Vad bra att du kommit igång med träningen igen :D ska jag också börja göra!

Detta är min nya blogg adress!
Så ta bort andra länken till den andra bloggen:D

Puss&kram

http://ameliesliv.bloggplatsen.se

 
deniseholmsten

deniseholmsten

20 oktober 2011 21:07

haha bra att passa på!fina bilder! puss

http://deniseholmsten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards