laughinglouise

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Jag... är...så...trött

Av Luucy - 31 oktober 2011 19:54

Hej på er!



När jag kom hem i eftermiddags så var jag så trött så jag knappt kunde

hålla ögonen öppna, så jag bestämde mig för att inte åka till kören idag.

Jag har redan åkt buss i 2 timmar idag och var inte så sugen på att göra

om det igen. Dock ångrar jag mig lite nu, men jag måste erkänna att

det ändå inte känns helt fel att sitta i min onepiece och slötitta på tv,

är man helt slut så är man.





Slänger in lite fina silvriga plagg från Gina Tricot innan jag

fortsätter att kika på tv. Puss på er  



 



 
 
lilian i USA

lilian i USA

31 oktober 2011 20:42

Livet i en onepiece är det bästa :)

http://konstigalilian.blogg.se

 
Rebecca

Rebecca

31 oktober 2011 21:16

Finns inget bättre än att ta det lugnt med det man gillar när man haft en lång och slitug dag, hoppas din kväll blir bra! :)

http://rebeala.blogg.se

 
ebba

ebba

31 oktober 2011 22:12

Låter ju riktigt skönt att sitta i en onepiece och kolla på tv, du gjorde nog rätt val! :)

http://www.tantebba.se

 
Niina

Niina

1 november 2011 17:36

Gotta love some metallic & sequins! <3

http://www.nikath.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards