laughinglouise

Alla inlägg under oktober 2011

Av Luucy - 28 oktober 2011 22:09

Hej på er!  



Oj oj oj vad jag är trött nu. Klockan 8 i morse åkte jag, mamma och

syster till Ullared och vi kom hem först vid halv 9 igen. Som vi har

shoppat! Jag har hittat jättemycket fint, bland annat två onepiece

som jag och älskling ska inviga imorgon, likadana såklart haha  



Jag kan visa er imorgon vad jag köpte, för just nu vill jag bara dega

lite i soffan tills jag blir för trött och lägger mig. Så godnatt fina ni.



Puss    

Av Luucy - 27 oktober 2011 19:42


Hej på er! 


Idag skulle jag egentligen ha fikat med Matilda, men hon var

tyvärr sjuk så vi ska ses på söndag istället. Jag bestämde mig

för att åka in till stan ändå, och så mötte jag upp älskling vid

3 när han slutat på sin föreläsning. Vi gick en liten sväng och

kikade i butiker och hälsade på vår gamla skola! Vi passade

på att hämta våra portfolios från 3:an, och det blev en 

mycket mysig eftermiddag. 



Jag höll dock på att frysa sönder i min höstjacka, men visst känns det lite

för tidigt för vinterjackan? Eller är det bara jag? Snart får jag nog ge med

mig för det var riktigt kallt. Jag hatar att frysa. 



När jag kom hem tog jag i alla fall en varm dusch så nu är jag inte

så frusen längre, skönt! Nu ska jag kika på Bode söker fru eftersom

jag missade det igår, det programmet är så gulligt haha. 



           



Puss!

Av Luucy - 27 oktober 2011 11:19


Hejsan   



Julkänslorna är kvar även idag minsann, och jag lyssnar på

julmusik som aldrig förr haha. Jag är så sugen på att klä

julgranen, äta pepparkakor och slå in julklappar, åh.

Jag får dock snällt vänta ett tag till, men snart är det

november i alla fall! Sen vill jag åka skidor med,

nej ge mig vinter nu nu nu! Är nöjd med hösten för

i år haha. Någon som håller med mig?


  


Vi hörs mer i eftermiddag!


Puss    

Av Luucy - 26 oktober 2011 19:05


Hej på er!   



Jag sitter och lyssnar på julmusik och verkligen längtar efter julen!

Åh, om det hade fallit en snöflinga nu hade kvällen blivit perfekt

haha. Nu kanske ni tycker att jag är helt knäpp, och ja så blir

det ibland haha. Ska minsann börja skriva en lista på alla

julklappar som ska inhandlas, nu när jag ändå är i rätt mood.




Något att ge facebook-nörden:

 

Stämplar som gör att man kan gilla och ogilla saker utanför facebook, haha!

Från Coolstuff.se

 

 

 

Puss   

Av Luucy - 26 oktober 2011 11:02


Hej på er!   



Åh, jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på Elliot. Han är fan ta mig

underbar och helt perfek i mina ögon. Han gör mig så sjukt lycklig.

Igår hade vi en jättefin kväll, och i morse när han gick upp vid 8

för att åka på föreläsning så bäddade han ner mig och pussade på

mig innan han gick. Kan man få en bättre start på morgonen?!

Tror inte det




Nu kanske det blev för puttinuttigt för vissa men hey, detta är ju

min blogg och då kan det bli så ibland haha.




Idag ska jag göra ingenting, vilket känns jätteskönt! Jag känner mig lite

varm och jag vill absolut inte bli förkyld igen så jag ska dricka varm choklad,

plugga och titta på film. Precis lagom när man känner sig krasslig. Sen

måste jag ju vara helt frisk tills på fredag då det blir supershopping på

Ullared! Åh det ska bli så kul! Här är lite saker som jag har spanat in

på Ullareds blogg som jag gärna vill köpa:


 



Nu ska jag plugga lite, så vi hörs mer sen!


Puss   

Av Luucy - 25 oktober 2011 20:27


Hej!



Idag var jag som sagt och shoppade med Emma, och sen åkte

jag hem med älskling ♥ Nu sitter vi och kikar på Top Model 

och har det mysigt. 





Jag vill köpa en fin halsring, kanske någon utav dessa?




Puss    

Av Luucy - 24 oktober 2011 22:48


Nej vet ni vad, jag har faktiskt ingen inspiration till att

blogga nu, så det får jag göra imorgon stället!



Jag ska antagligen åka hemifrån redan vid 11, men jag slänger nog

in ett inlägg innan! Annars så hörs vi när jag kommer hem.



Puss   

Av Luucy - 24 oktober 2011 11:47


Hej på er!   



Idag är en härlig dag, och förutom att plugga så ska jag sjunga i kör som jag

alltid gör på måndagar, riktigt kul! Dock går det segare med pluggandet men

man är inte alltid på topp haha. Men jag har en vecka till på mig så det ska

nog gå bra. Denna veckan har jag för övrigt fullt upp, men det är bara kul!


Planeringen ser ut ungefär såhär än så länge:

 


Vi hörs mer sen!

Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards