laughinglouise

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Lördag 5 November - Min fredag ♥

Av Luucy - 5 november 2011 09:08




Igår kom älskling hit och det var supermysigt som vanligt. Eftersom ingen här

hemma orkade laga mat (haha) så fick det bli en familjepizza istället, inte

helt fel ju  . Efter det så blev det Idol och jag måste bara säga att Moa

var helt sjukt jäkla bra. Älskar henens låt! Jag har den på huvudet typ varje

dag haha. Så fort den kommer ut på spotify ska den få en fin plats i min

lista, om den inte redan finns ute? Får kolla det sen haha. Efter det så

kikade vi på film en stund tills vi blev för trötta och gick och la oss.



Idag skulle Elliot köra hem vid 9 så vi fick gå upp jääättetidigt (okej halv 9 haha)

men jag bestämde mig för att följa med honom upp för annars sover jag bara

bort halva dagen. Han har precis kört hem och jag ska snart gå ner och äta

frukost, det kurrar minsann lite i magen haha.


Annars då?

Jo, idag ska jag ringa min syster som inte svarade igår(!!) för jag har lite

att berätta haha. Sen vill jag följa med henne på det gymmet som hon tränar

på så jag kan prova om jag gillar det. Älskar ju mitt gamla gym men inte så kul

att pendla i 2 timmar bara för att träna där. Vi får se hur allt blir haha.



Sen ska jag nog på någon julmarknad och så idag, ganska mys ju. Jag får nog

ta med mig kameran så jag har lite bloggmaterial sen höhö. Eller vad säger ni?



Nej, nu ska jag göra annat.

Puss   

 
 
Astrid

Astrid

5 november 2011 11:22

Fin blogg! :)

http://chrystalace.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards