laughinglouise

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Fin dag ♥

Av Luucy - 6 november 2011 20:14


Hej på er alla fina!   




Först vill jag börja med att säga att Elliot är så jäkla bäst ♥




Idag har jag som sagt ätit tupp för första gången i mitt liv, och det var jättegott!

Det var riktigt mysigt att vara hemma hos Elle och träffa hans familj och hans

mormor och morfar. Jag är ju tyvärr inte där så mycket eftersom dom har

husdjur och jag är allergisk, men de gånger jag är där så är det supermys.




Jag är så sugen på att tatuera mig så det är galet haha. Jag och Elliot ska

göra våra första samtidigt och jag tror att vi kom överens om att vi skulle

hinna med det i år? Är inte helt säker men det hade varit jättenice haha.



Innan jag går så slänger jag in ett litet kollage jag knåpade ihop precis:

Puss     



 
 
Freja

Freja

6 november 2011 22:05

Snygga klänningar! :)

http://fregen.blogg.se

 
Ida

Ida

7 november 2011 05:01

åh så fina kläder =)

http://thoursie.blogg.se

 
MsSophie

MsSophie

8 november 2011 13:49

Fint kollage :)

/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

 
Blopparna - Alexandra

Blopparna - Alexandra

8 november 2011 18:37

Klänningen från Gina var grym!

http://blopparna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards