laughinglouise

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Måndagar är inte så tokiga!

Av Luucy - 7 november 2011 23:14

Tja på er   



Idag var jag som sagt på kören och det var riktigt kul! Man får så härlig

energi i kroppen när man har varit där och jag är så glad för att jag började

med det. En helt okej start på veckan om man säger så 


Slänger in en bild jag ritade för ett tag sedan innan jag skulle till kören haha:

 


Hmm, imorgon hade jag tänkt träna med syster men hon har tyvärr blivit

sjuk så jag funderar på om jag ska sjuta upp det eller åka och träna själv, jag

är ju så taggad på att komma igång! Jag får sova på saken, helt enkelt haha.




Åh! Innan idag när jag gick till bussen så hoppade det ett rådjur framför

mig på vägen, dom är så fina! Först trodde jag att det var en enorm 

lös hund så jag blev lite på min vakt (det var mörkt ute) men sen såg

jag att den hoppade och liksom skuttade fram helt konstigt och då 

fattade jag att det var ett rådjur haha. Det är sånt som förgyller min

vardag en smula, när det plötsligt händer något kul haha  




Nej nu ska jag inte babbla mer här, utan kika på scrubs!

Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards