laughinglouise

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Lördag 12 November - Min fredag ♥

Av Luucy - 12 november 2011 18:15


Hej på er!  



Igår var en fin dag med en ännu finare pojke, han vet verkligen hur man

gör mig glad. Han hade minsann en spontan-present med sig, ett

jättefint litet träd och jag blev jätteglad ♥. Det förgyllde verkligen

min dag. Här kommer en bild på det fina lilla trädet:



     



Vi kikade på Idol men tyvärr så var det ett trist tema enligt mig.

Men jag tycker att helt rätt person åkte ut, jag klarar inte av

så sliskiga människor haha.




Idag åkte Ellepelle hem vid halv 12 och min tanke var att jag skulle

städa och plugga men det sket sig helt. Jag har inte alls varit på

humör idag och det enda jag känner för är att slänga mig i soffan,

hoppa i min onepiece och titta på tv. Kanske spela lite The sims

med? Det blir perfekt.




Imorgon kommer jag inte att blogga förrän på eftermiddagen eftersom

jag och mamma ska på gudstjänst klockan 11, japp ni läste rätt haha.

Dock är det till mitt skolarbete, för jag har i uppgift att besöka en

religiös rörelse och delta i en gudstjänst eller liknande. Jag ska

anteckna och delta i alla moment, så det lär väll bli lite sång,

lyssna på en präst och nattvard? Jag har faktiskt aldrig varit

på en gudstjänst förr så lite spännande ska det väll bli.   




Nej nu ska jag slänga mig i soffan, puss    

 
 
Patricia♡

Patricia♡

12 november 2011 20:53

Du borde i alla fall försöka få i dig minst två liter vatten om dagen. Kämpa

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards