laughinglouise

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Måndag 14 November - Blä.

Av Luucy - 14 november 2011 18:46


Hej på er!



Igår var jag och mamma som sagt på gudstjänst (till skolarbete) och det var

kanske inte så hysteriskt kul direkt. Men det är ju en ny upplevelse och det

är ju alltid något!   



När vi var klara där så hämtade vi upp min syster som följade med

hem och så firade vi fars dag. Vår pappa är så att han vill absolut

inte få någon present, någonsin, men vi gav honom en liten present

ändå såklart haha. För ett tag sedan så var ju jag och mamma på

en julmarknad fullt med handgjorda prylar och där hittade vi denna

älgen som pappa fick haha!


En glasögonhållare haha.




Idag är det krassligt med mig minsann, jag skulle egentligen åkt

till kören idag men jag mår som sagt inte så bra så jag får tyvärr

hoppa det idag. Sjukt mycket tyvärr.



Innan jag går så slänger jag in en bild på min outfit:

 



Puss på er    

 
 
mathilda

mathilda

14 november 2011 19:18

fin blogg!

http://www.mathilda-nextinfashion.tk

 
HANNA

HANNA

14 november 2011 21:05

sv: hihi :D

http://hannalovisasol.se

 
Amanda

Amanda

15 november 2011 05:54

God morgon :) hoppas du får en bra dag

http://stockholmtomarbella.com

 
garderobsgrubbel&byråbekymmer

garderobsgrubbel&byråbekymmer

15 november 2011 19:12

fin kjol!

//Anna
driver klädmärket/webshoppen Avanna
www.avanna.se
25%rabatt just nu med koden sweetnovember

http://pyttis.blogg.se

 
Evah

Evah

16 november 2011 17:40

Väldigt fin outfit. :)

http://Evaaaahs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards