laughinglouise

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Ondag 16 November - Vilket ska man välja?

Av Luucy - 16 november 2011 10:58


Godmorgon!   



Idag ska jag kanske träna (får höra med syster om en stund) och sen i eftermiddag

så kommer min fina Elliot hit! Jag får se om jag även ska plugga lite idag, trots att

det är så trist haha. Men men, det måste ju göras...tyvärr.



Idag hade jag även tänkt sälja skor! Jag har ju som sagt flera par oanvända skor

som jag inte vill ha längre. Ett av paren är till exempel ett spontanköp i storlek 38

när jag egentligen har storlek 39 så dom passar inte haha. Vissa andra har jag klickat

hem från internet för att jag tyckte att dom var balla (som ormskinnskorna) men

som jag sedan aldrig har använt. Men nu har jag en liten fråga till er!



Vad tror ni, ska man sälja skor på blocket eller tradera? Vad hade ni gjort?


 



Puss   

 
 
Amelie

Amelie

16 november 2011 12:11

Tradera absolut !! :)

Ja jag har fått värre hosta och släm nu :( vet ej om jag vågar träna då:D men skicka sms <3

http://ameliesliv.bloggplatsen.se

 
hanna

hanna

16 november 2011 12:21

jadu! :D

http://heaa.blogg.se

 
Mli

Mli

16 november 2011 12:50

Svårt ! Jag har sålt på båda sidorna fast fick mer pengar på Blocket då jag hade auktion på Tradera..

http://itsyouandme.blogg.se

 
lovisa

lovisa

16 november 2011 13:09

jag föredrar tradera! :)
sv: tack, jag tror det gick helt ok :D

http://chaitjej.blogg.se

 
ems

ems

16 november 2011 15:00

sv: det låter ju asbra;D

http://www.bookofems.blogg.se

 
aagnes

aagnes

16 november 2011 16:52

tradera helt klart!, för jag tycker blocket är mer för möbler, m.m :)
och tradera känns mer skor,kläder,msycken :p

http://anderssonnn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards