laughinglouise

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Fredag 18 November - Friday every day

Av Luucy - 18 november 2011 11:33


Godmorgon   



Fredag idag vilket är härligt, men eftersom jag pluggar på distans så är

varje dag helg för mig vilket både är bra och dåligt. Visst, det är sjukt

skönt att vara ledig varje dag, kunna ta sovmorgon när man vill och

man behöver inte åka iväg någonstans om man inte vill. Men å andra

sidan så får jag ingen JIPPIE-känsla när det blir fredag, jag uppskattar

inte helgen lika mycket som jag gjorde förr. Dessutom blir man väldigt

lat och soffpotatis av att inte behöva göra något vilket inte är så

härligt, men jag ska försöka ändra på det haha.




Hur gick det att provjobba igår?

Jodå, dock vill jag inte jobba där. Lönen jag blev erbjuden var under all kritik

och där var riktigt ohygieniskt och äckligt. Jag behöver inte gå in på några

detaljer men jag får helt enkelt leta efter ett annat jobb   




Vad händer idag då?

Jo idag ska jag på en pubkväll med älskling! Det ska bli riktigt kul   

Kören som jag sjunger i plus en annan kör ska stå för underhållningen

så vi ska sjunga och underhålla folket på puben haha. Man skulle ta

med folk dit och Elliot var sugen så han får följa med haha.




Vi hörs lite senare!

Puss    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards