laughinglouise

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Lördag 19 November - Plugg...

Av Luucy - 19 november 2011 12:50


Hej på er!   



Igår var en annorlunda men kul kväll med älskling och kören!

Först kom Elle hem till mig och vi åt lite och så sen körde vi

iväg till puben (som inte var en pub utan en stor sal typ där

man kunde köpa alkohol haha) och där var både kör-folk

och andra människor. Vi hade allsång och jag höll på att dö

av skratt när Elle också skulle sjunga för det var han inte

alls beredd på, inte jag heller för den delen haha. Sen

uppträdde vi i kören och det var kul! En nice kväll

helt enkelt   




Vad händer idag då?

Just nu städas det för fullt i hela huset och sen ska mamma och syster

iväg på konsert. De undrade om jag ville med men jag är inte alls sugen

faktiskt. Jag lär väl ångra mig men just nu känner jag så, jag känner

bara för att småkika på tv och plugga så jag får det gjort. Imorgon

hinner jag inte och det ska in på måndag så jag har inte så

mycket tid på mig.




Jag har tyvärr inga bilder från igår, men det var många som tog bilder så

jag får hålla utkik på facebook om någon lägger upp några! Så ni kan

få se tänkte jag. Annars har jag inte mer att berätta just nu.



Puss   

 
 
EMMAS!

EMMAS!

19 november 2011 13:34

vad ska du plugga? :)

http://eemma.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards