laughinglouise

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Torsdag 24 Oktober - 1 månad till julafton!

Av Luucy - 24 november 2011 11:00


Godmorgon på er!



Igår hade jag en fin kväll med min älskling och han åkte hem redan halv 9 idag

för han har tenta på fredag och behövde plugga. Det kändes lite jobbigt för sen

ses vi inte på drygt en vecka vilket är riktigt segt. Men men, den som väntar på

något gott...   



Idag står det plugg på mitt schema, fy fan. Igår fick jag reda på att seminariet

som jag skulle gå på är inställt vilket betyder att nu får jag ingenting förklarat

för mig utan nu ska jag lyckas slänga ihop en fet rapport om något som jag inte

fattar, helt själv. Jippie... men jag har i alla fall gjort upp ett litet schema

som jag ska följa så att det inte blir som det blev igår haha:



* 11.00 - 12.00 - Vad jag vill + fixa mig


* 12.00 - 12.30 - Städa ovanvåningen


* 12.30 - 14.00 - Plugga...


* 14.00 - 14.30 - Löpbandet


* 14.30 - 15.00 - Lunch


* 15.00 - 16.00 - Plugga...


* 16.00 - 17.00 - Vad jag vill


* 17.00 - 18.00 - plugga...


18.00 - 19.00 - Laga och äta kvällsmat


* 19.00 - 20.00 Plugg om det behövs annars valfritt


* 20.00 Shopping med syster 




Nu ska vi bara se om jag kan följa det med... haha.



Förresten! Ni som känner mig: Jag har sålt min mobil och jag

köper ingen ny förrän till helgen så man kan bara få tag på mig

på facebook de närmaste dagarna.



Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards