laughinglouise

Alla inlägg under november 2011

Av Luucy - 19 november 2011 12:50


Hej på er!   



Igår var en annorlunda men kul kväll med älskling och kören!

Först kom Elle hem till mig och vi åt lite och så sen körde vi

iväg till puben (som inte var en pub utan en stor sal typ där

man kunde köpa alkohol haha) och där var både kör-folk

och andra människor. Vi hade allsång och jag höll på att dö

av skratt när Elle också skulle sjunga för det var han inte

alls beredd på, inte jag heller för den delen haha. Sen

uppträdde vi i kören och det var kul! En nice kväll

helt enkelt   




Vad händer idag då?

Just nu städas det för fullt i hela huset och sen ska mamma och syster

iväg på konsert. De undrade om jag ville med men jag är inte alls sugen

faktiskt. Jag lär väl ångra mig men just nu känner jag så, jag känner

bara för att småkika på tv och plugga så jag får det gjort. Imorgon

hinner jag inte och det ska in på måndag så jag har inte så

mycket tid på mig.




Jag har tyvärr inga bilder från igår, men det var många som tog bilder så

jag får hålla utkik på facebook om någon lägger upp några! Så ni kan

få se tänkte jag. Annars har jag inte mer att berätta just nu.



Puss   

Av Luucy - 18 november 2011 11:33


Godmorgon   



Fredag idag vilket är härligt, men eftersom jag pluggar på distans så är

varje dag helg för mig vilket både är bra och dåligt. Visst, det är sjukt

skönt att vara ledig varje dag, kunna ta sovmorgon när man vill och

man behöver inte åka iväg någonstans om man inte vill. Men å andra

sidan så får jag ingen JIPPIE-känsla när det blir fredag, jag uppskattar

inte helgen lika mycket som jag gjorde förr. Dessutom blir man väldigt

lat och soffpotatis av att inte behöva göra något vilket inte är så

härligt, men jag ska försöka ändra på det haha.




Hur gick det att provjobba igår?

Jodå, dock vill jag inte jobba där. Lönen jag blev erbjuden var under all kritik

och där var riktigt ohygieniskt och äckligt. Jag behöver inte gå in på några

detaljer men jag får helt enkelt leta efter ett annat jobb   




Vad händer idag då?

Jo idag ska jag på en pubkväll med älskling! Det ska bli riktigt kul   

Kören som jag sjunger i plus en annan kör ska stå för underhållningen

så vi ska sjunga och underhålla folket på puben haha. Man skulle ta

med folk dit och Elliot var sugen så han får följa med haha.




Vi hörs lite senare!

Puss    

Av Luucy - 17 november 2011 12:05


Hej på er!   



Idag är det lite stressigt för mig minsann, för klockan 4 ska jag åka iväg

och provjobba på ett ställe och eventuellt få ett extrajobb, wihu!

Därför ska jag nu springa och göra vid mig, sen ska jag förhoppningsvis

hinna plugga lite innan jag åker iväg. Jag kommer nog inte hem

förrän sent ikväll så vi hörs kanske då eller imorgon.




Här är förresten skorna som jag ska sälja för er som är nyfikna:

(Om du känner mig och vill ha något par av skorna så släng iväg en kommentar

eller skicka ett sms eller på facebook eller så)

 

Oanvända skor med ormskinnsmönster från Nelly.com. Storlek 39.



Oanvända glittriga skor i storlek 38.



Oanvända gladiatorskor med guldnitar från nelly.com. Storlek 39.


 

Puss på er   

Av Luucy - 16 november 2011 16:25


Jag funderade länge på om jag skulle lägga upp denna bild eller inte,

för som ni ser så blev min pussmun väldigt misslyckad och jag ser

mer bitchig ut haha. Men jag har inte så många bilder i lager just nu,

så ni får helt enkelt se förbi det för annars blir det bara tråkiga

inlägg utan bilder haha.


 

       



När Ellepelle kommer hit så ska han hjälpa mig att fotografera alla skor!

Lägger ut bilder på dom ikväll, kan ju vara kul för er att se eller nått haha.




 

Puss   

Av Luucy - 16 november 2011 10:58


Godmorgon!   



Idag ska jag kanske träna (får höra med syster om en stund) och sen i eftermiddag

så kommer min fina Elliot hit! Jag får se om jag även ska plugga lite idag, trots att

det är så trist haha. Men men, det måste ju göras...tyvärr.



Idag hade jag även tänkt sälja skor! Jag har ju som sagt flera par oanvända skor

som jag inte vill ha längre. Ett av paren är till exempel ett spontanköp i storlek 38

när jag egentligen har storlek 39 så dom passar inte haha. Vissa andra har jag klickat

hem från internet för att jag tyckte att dom var balla (som ormskinnskorna) men

som jag sedan aldrig har använt. Men nu har jag en liten fråga till er!



Vad tror ni, ska man sälja skor på blocket eller tradera? Vad hade ni gjort?


 



Puss   

Av Luucy - 15 november 2011 14:45


Mysiga stugor



Härliga backar

(det var första gången i mitt liv som jag åkte skidor så jag fick ju börja i barnbacken haha   )



Fin pojkvän ♥



Jag på skidorna för första gången

(lagom röd i huvudet av kylan och som bambi på hal is hahaha)




Där var så fint!





Puss    

Av Luucy - 15 november 2011 12:05


Godmorgon!



Denna dagen började med kaos. Jag skulle öppna ett nytt juicepaket och hälla

upp ett glas och vad tror ni händer? Jo juicen bara flyger ut i hela köket och hamnar

på bänken, skåpen, golvet, ja överallt. Ungefär där kände jag att detta inte

riktigt är min dag haha. Vi får hoppas att resten av dagen blir bättre   




Vad händer idag då?

Jag tror att jag ska plugga lite faktiskt, fick gjort en del i gårkväll när jag

stannade hemma så det var skönt. Sen ska jag se om syster är frisk för då

vill jag åka och träna! Ska ringa henne när jag sktivit klart blogginlägget.



Imorgon ska jag sälja lite kläder och skor är tanken. Jag har en skinnjacka

som jag bara har använt en gång som bara ligger och skräpar, så den kan jag

lika bra sälja så kan någon annan få glädje av den. Sen har jag 3 par skor

som jag ska sälja, dessa två och ett par till:


 


Båda paren är faktiskt helt oanvända, de enda gångerna jag har haft dom

på mig är för att fotta dagens outfit med lite finare skor haha!




Puss   

Av Luucy - 14 november 2011 18:46


Hej på er!



Igår var jag och mamma som sagt på gudstjänst (till skolarbete) och det var

kanske inte så hysteriskt kul direkt. Men det är ju en ny upplevelse och det

är ju alltid något!   



När vi var klara där så hämtade vi upp min syster som följade med

hem och så firade vi fars dag. Vår pappa är så att han vill absolut

inte få någon present, någonsin, men vi gav honom en liten present

ändå såklart haha. För ett tag sedan så var ju jag och mamma på

en julmarknad fullt med handgjorda prylar och där hittade vi denna

älgen som pappa fick haha!


En glasögonhållare haha.




Idag är det krassligt med mig minsann, jag skulle egentligen åkt

till kören idag men jag mår som sagt inte så bra så jag får tyvärr

hoppa det idag. Sjukt mycket tyvärr.



Innan jag går så slänger jag in en bild på min outfit:

 



Puss på er    

Ovido - Quiz & Flashcards