laughinglouise

Alla inlägg under november 2011

Av Luucy - 12 november 2011 18:15


Hej på er!  



Igår var en fin dag med en ännu finare pojke, han vet verkligen hur man

gör mig glad. Han hade minsann en spontan-present med sig, ett

jättefint litet träd och jag blev jätteglad ♥. Det förgyllde verkligen

min dag. Här kommer en bild på det fina lilla trädet:



     



Vi kikade på Idol men tyvärr så var det ett trist tema enligt mig.

Men jag tycker att helt rätt person åkte ut, jag klarar inte av

så sliskiga människor haha.




Idag åkte Ellepelle hem vid halv 12 och min tanke var att jag skulle

städa och plugga men det sket sig helt. Jag har inte alls varit på

humör idag och det enda jag känner för är att slänga mig i soffan,

hoppa i min onepiece och titta på tv. Kanske spela lite The sims

med? Det blir perfekt.




Imorgon kommer jag inte att blogga förrän på eftermiddagen eftersom

jag och mamma ska på gudstjänst klockan 11, japp ni läste rätt haha.

Dock är det till mitt skolarbete, för jag har i uppgift att besöka en

religiös rörelse och delta i en gudstjänst eller liknande. Jag ska

anteckna och delta i alla moment, så det lär väll bli lite sång,

lyssna på en präst och nattvard? Jag har faktiskt aldrig varit

på en gudstjänst förr så lite spännande ska det väll bli.   




Nej nu ska jag slänga mig i soffan, puss    

Av Luucy - 11 november 2011 11:43


Godmorgon på er!



Läget med mig är sådär idag faktiskt, för den senaste tiden har jag börjat

må skitkonstigt. Jag blir så yr så att det är jobbigt att gå för marken gungar

upp och ner. Jag får en enorm huvudvärk och jag blir så illamående så det känns

som att jag måste spy var 10:onde minut. Mitt hjärta har också börjat slå helt

konstigt, först får jag lågt blodtryck och sen börjar hjärtat slå i 180 känns det som.

Nej usch hör ni! Inte så kul alls.



Vad händer idag då?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag kommer nog

på något haha. Sen måste jag tyvärr läsa lite till i bibeln och

koranen (skolarbete) men sen ikväll kommer älskling hit!

Det blir riktigt skoj i alla fall haha.   



       


Vi hörs mer sen tycker jag!

Puss  

Av Luucy - 10 november 2011 20:14


Som rubriken säger så är jag grymt shoppingsugen, och det hjälpte inte precis

när jag såg dessa skitsnygga glittriga klänningar från Nelly.com. Vill ha!!




Idag är för övrigt en väldigt seg dag, det var inte alls kul att plugga

religion idag och det gick bara trögt haha. Kände att det var lika

bra att strunta i det idag och köra med nya tag imorgon.




Puss på er sålänge knasbollar   

Av Luucy - 10 november 2011 11:22


Godmorgon på er!   



Åh, solen kikar fram första gången på länge idag och det är väldigt uppskattat!

Jag blir så deppig av grått och trist väder så det var på tiden att solen visar sig

haha. Sen blir det så härligt varmt på min ovanvåning när solen lyser in genom

fönsterna hela dagen, så sen ikväll behöver jag inte frysa (fryser i allt under

25 grader haha) så det är riktigt nice.




Vad händer idag då? Jo, dagens schema är:

11.30 - 15.00 - Göra vad jag vill   

15.00 - 17.00 - Läsa bibeln och koranen (till skolarbete)

17.00 - Kanske träna med syster?




Vi hörs mer sen people!


Puss   



Av Luucy - 9 november 2011 10:34


Godmorgon på er!   



Idag vaknade jag bredvid Elliot vilket alltid är lika mysigt

Han åkte hem vid 10 för han skulle plugga, och jag ska

själv iväg på en massa saker idag. Om ett tag ska jag ta

bussen in till stan där jag dels ska på biblioteket och fixa

två böcker men även lite andra ärenden. Jag planerar att

vara hemma vid 16.15 och då får jag se hur trött jag är

för annars åker jag med mina föräldrar till morfar som

bor en halvtimme bort för dom ska dit och kolla på hans

bil idag. Stress och stress. Idag känner jag mer för att

vara hemma och titta på tv än att springa runt och fixa

en massa, men det är bara att bita ihop och få det gjort.




Slänger in en bild på mig innan jag åker:

 

   

 

 

 

 

Puss   

Av Luucy - 8 november 2011 12:11


Godmorgon!   



Idag fick jag en trevlig överraskning när jag gick ner i köket, för där på köksbordet

låg datorspelet som jag beställde för någon dag sedan! Jag kan bli riktigt nördig med

spel och kan lätt sitta i flera timmar för att komma liiiite längre och sen blir jag 

alltid lika deppig när jag har klarat hela spelet haha. Som ni säkert förstår så sket

sig pluggandet idag också, tror ni verkligen att jag tänker sitta och läsa i bibeln

till mitt religionsarbete när jag har ett smaskigt spel som väntar? No way!




Vad är det för spel som datornörden har köpt då?

Det tänker jag inte avslöja än, mycket roligare om ni gissar   

The sims? Battlefield? Lilla kycklingen? Narnia?

Gissa på.




Puss   

Av Luucy - 7 november 2011 23:14

Tja på er   



Idag var jag som sagt på kören och det var riktigt kul! Man får så härlig

energi i kroppen när man har varit där och jag är så glad för att jag började

med det. En helt okej start på veckan om man säger så 


Slänger in en bild jag ritade för ett tag sedan innan jag skulle till kören haha:

 


Hmm, imorgon hade jag tänkt träna med syster men hon har tyvärr blivit

sjuk så jag funderar på om jag ska sjuta upp det eller åka och träna själv, jag

är ju så taggad på att komma igång! Jag får sova på saken, helt enkelt haha.




Åh! Innan idag när jag gick till bussen så hoppade det ett rådjur framför

mig på vägen, dom är så fina! Först trodde jag att det var en enorm 

lös hund så jag blev lite på min vakt (det var mörkt ute) men sen såg

jag att den hoppade och liksom skuttade fram helt konstigt och då 

fattade jag att det var ett rådjur haha. Det är sånt som förgyller min

vardag en smula, när det plötsligt händer något kul haha  




Nej nu ska jag inte babbla mer här, utan kika på scrubs!

Puss   

Av Luucy - 7 november 2011 13:07


Hej på er   



Idag står det plugg och sång på mitt schema, och jag gör just nu allt för att

inte behöva plugga haha. Typ såhär: "jag får plugga EFTER att jag har bloggat,

för blogga måste jag ju" eller "facebook måste ju kollas, annars kan man inte

plugga ordentligt". Jag får väll bita ihop och göra skiten så jag kan göra något

kul sen. Fast jag har tre veckor på mig så det är ingen kris än haha, men

lika bra att komma igång så att jag inte sitter och gör allt kvällarna innan

deadline, för det blir nämligen väldigt enkelt så för mig.   



Annars då?

Imorgon ska jag provträna på det gymmet som syster tränar på, ska bli nice!

Mitt gymkort gick ju ut i torsdags så nu måste jag skaffa ett nytt, och jag vill

som sagt träna närmre där jag bor så att jag kan träna varannan dag som jag

alltid gjorde innan. Åh jag är så taggad! Gillar jag gymmet så kör jag på torsdag

och söndag med denna veckan. Hoppas gymmet är nice!



Nej, nu får jag plugga, puss på er   



Skapa flashcards