laughinglouise

Alla inlägg under november 2011

Av Luucy - 6 november 2011 20:14


Hej på er alla fina!   




Först vill jag börja med att säga att Elliot är så jäkla bäst ♥




Idag har jag som sagt ätit tupp för första gången i mitt liv, och det var jättegott!

Det var riktigt mysigt att vara hemma hos Elle och träffa hans familj och hans

mormor och morfar. Jag är ju tyvärr inte där så mycket eftersom dom har

husdjur och jag är allergisk, men de gånger jag är där så är det supermys.




Jag är så sugen på att tatuera mig så det är galet haha. Jag och Elliot ska

göra våra första samtidigt och jag tror att vi kom överens om att vi skulle

hinna med det i år? Är inte helt säker men det hade varit jättenice haha.



Innan jag går så slänger jag in ett litet kollage jag knåpade ihop precis:

Puss     



Av Luucy - 6 november 2011 15:29


Hej people! 


Idag är jag hemma på mys hos Elliot och

äter uppstoppad tupp. Nej, den är inte uppstoppad

på riktigt, den är stoppad med äpplen och gojs i gumpen.

Haha (rolig smiley).


Idag går det inte att använda smileys, för elliots dator fungerar

inte då, så ni får nöja er med text :( :( :( :( :( :(


Här kommer en bild på mig och min supersöta pojkvän:


 


Hoppas ni har en bra dag!


(OBS: detta inlägg är skrivet av någon annan. Försök att

efterlikna Louise vanliga inlägg är gjorda. Författare anonym.)


Pussokram!

Laughinglouise <3

Av Luucy - 5 november 2011 18:44


Hej på er!   



Idag har jag haft en fin dag med mamma och vi har varit på en mysig julmarknad.

Allt där var handgjort och det fanns hur mycket fint som helst, men det slutade

med att jag fick ett armband av mamma och köpte en fars dag present, trots att

jag egentligen hade velat handla massor haha. Slänger in bilder från dagen:



Vi lyssnade på gamla melodifestivalslåtar i bilen, nostalgi!




  

Det var fler än vi som hade planerat att åka dit idag haha.




Inne bland alla fina saker




Det fanns hur mycket som helst att titta på!




     

Mamma utanför det fina slottet   




 

Jag och en del av slottet... mamma fick inte rätt på kameran haha!




Mitt fina armband! Det står Lycka.




Vi köpte även en superfin ljus-sak som vi hängde på väggen i hallen!




 


Nu har jag precis ätit kvällsmat och ska kasta mig i soffan

och ta det lite lugnt, är helt frusen och trött efter denna dag haha.



Puss   

Av Luucy - 5 november 2011 09:08




Igår kom älskling hit och det var supermysigt som vanligt. Eftersom ingen här

hemma orkade laga mat (haha) så fick det bli en familjepizza istället, inte

helt fel ju  . Efter det så blev det Idol och jag måste bara säga att Moa

var helt sjukt jäkla bra. Älskar henens låt! Jag har den på huvudet typ varje

dag haha. Så fort den kommer ut på spotify ska den få en fin plats i min

lista, om den inte redan finns ute? Får kolla det sen haha. Efter det så

kikade vi på film en stund tills vi blev för trötta och gick och la oss.



Idag skulle Elliot köra hem vid 9 så vi fick gå upp jääättetidigt (okej halv 9 haha)

men jag bestämde mig för att följa med honom upp för annars sover jag bara

bort halva dagen. Han har precis kört hem och jag ska snart gå ner och äta

frukost, det kurrar minsann lite i magen haha.


Annars då?

Jo, idag ska jag ringa min syster som inte svarade igår(!!) för jag har lite

att berätta haha. Sen vill jag följa med henne på det gymmet som hon tränar

på så jag kan prova om jag gillar det. Älskar ju mitt gamla gym men inte så kul

att pendla i 2 timmar bara för att träna där. Vi får se hur allt blir haha.



Sen ska jag nog på någon julmarknad och så idag, ganska mys ju. Jag får nog

ta med mig kameran så jag har lite bloggmaterial sen höhö. Eller vad säger ni?



Nej, nu ska jag göra annat.

Puss   

Av Luucy - 4 november 2011 14:59


 



Puss   


Av Luucy - 4 november 2011 13:22


Hejsan!   



Jag tänkte börja med att visa mina nya vinterskor för er:

 

Varma och sköna, precis som det ska vara   





Idag ska jag träffa min fina pojkvän, men jag har ingen aning om

vad kvällens planer är haha. Vi får se helt enkelt!




Vi hörs om en stund,

puss   

...

Av Luucy - 3 november 2011 19:52



Hörs imorgon istället. 

Av Luucy - 3 november 2011 10:50


Godmorgon på er   



Igår kom som sagt älskling hit, och vi åkte och handlade skor till mig!

Vi hittade två par superfina vinterskor, så det fick bli båda haha.

Jag lägger upp bilder på skorna lite senare så ni får se dom, bra va?



Vi hade för övrigt en mysig kväll med bonde söker fru och något annat

program som Elle ville se, haha. Men det var faktiskt helt okej och

spännande så det gjorde inget haha. Efter filmen gick vi och la oss

för Elliot skulle upp redan halv 8 eftersom han har föreläsning idag,

stackaren. Dock när han gick så bäddade han ner mig och pussade

 på mig som vanligt, det finns verkligen ingen bättre start på dagen ♥



Nu har jag ätit frukost och kikat på facebook och bloggar och så,

och nu ska jag spela datorspel haha! Jag hittade ett gammalt spel

i en låda som jag ska installera tänkte jag, så vi hörs mer sen.


Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards