laughinglouise

Alla inlägg under november 2011

Av Luucy - 2 november 2011 10:34


Godmorgon fina ni!   



Här börjar man dagen med en konstig rubrik haha, men som ni säkert har

räknat ut så kommer texten från en låt. Har ni sett musikvideon till den låten?

Alltså om man är på dåligt humör så fixar den det direkt haha! Såå rolig!

 




Dagens planer?

Jag vet inte riktigt än, men ikväll ska jag i alla fall träffa min älskling.

Tror att vi ska köpa skor till mig minsann haha! Han följer faktiskt

frivilligt med så att jag "hittar ett par BRA skor för en gångs skull" pfft!

 

 

Vi hörs sen people!

Puss   

Av Luucy - 1 november 2011 16:03


Tja på er...



Hemtentan är klar och inlämnad, och det tog ca 10 minuter att göra klart den

och resten av tiden har jag haft supertråkigt. Det händer inget kul på facebook,

jag har läst alla mina favoritbloggar i typ 3 omgångar, jag har fönstershoppat

på internet, jag har kikat på lookbook, jag har kollat på lägenheter, jag har

lyssnat på alla mina favoritlåtar och så vidare. Trots allt detta så är klockan

bara 4?! Åhh jag hatar när tiden går långsamt när man vill att den ska gå

fort fort foooort! Sen ovanpå allt så har Elliot blivit sjuk så vi ska inte ses

idag utan imorgon istället, score liksom. Nej nu får jag tycka upp mig haha,

för ikväll är det i alla fall kul på tv:n, så jag får helt enkelt stå ut i 4

timmar tills Top Model kommer underhålla mig. Räddaren i nöden typ.




Nu skulle det sitta fint med en bild i inlägget, tycker ni inte?

Det optimala hade ju varit en bild på mig, eftersom det är så

det är i bloggar, miljontals ego-pics blandat med en massa text.

Men vet ni vad? Jag orkar faktiskt inte sitta och ta bilder på

mig själv bara för att mitt trista inlägg inte ska bli supertrist.

Det känns som att det är lite försent för det ändå så haha   




Puss   

Av Luucy - 1 november 2011 11:40


Hej på er   



Idag är jag mycket piggare, vilket kan bero på att jag sov till halv 11, så skönt!



Nu kommer jag dock vara lite tråkig ett tag, för jag ska skriva klart min

hemtenta som jag har deadline på idag. Jag har bara en liten sak kvar så

jag beräknar att det tar max en timme att bli helt klar, så jag kan skicka

in arbetet sen. Vi får helt enkelt höras efter det, puss   

Ovido - Quiz & Flashcards