laughinglouise

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Lördag 3 December - Heldag med Ellepelle!

Av Luucy - 3 december 2011 09:34


Godmorgon finisar!   



Idag gick jag upp redan kvart över 9, den enda dagen jag sovit sjukt dåligt.

Ni kan ju ana hur jag mår nu liksom haha. Jag hatar när man vaknar varannan

timme och så tar det en evighet att somna om, nej det gillar vi inte!



Idag blir det en heldag med min älskling för mamma och pappa ska iväg

så han ska hålla mig sällskap haha. Jag hatar att sova här själv eftersom

jag bor på ovanvånigen så inbillar jag mig att jag hör en massa ljud på

nedanvåningen haha. Då är det bra att ha sin pojkvän här så han kan

rädda mig från eventuella faror haha.



Dagens planer:

1. Åka på ett event redan klockan 12, det är därför jag är uppe redan nu haha

2. Åka hem och laga köttbullar med potatismos (Elliot som krävde denna rätt)

3. Kanske dra ut på kvällen? Alternativt myskväll hemma bara haaan och jaaag haha



Vi hörs mer sen!

Jag kommer att fota på eventet såklart, och under eftermiddagen kommer

det även upp dagens julklappstips, så håll utkik!



Puss   

 
 
Patricia♡

Patricia♡

3 december 2011 11:34

Hoppas ni får det så mysigt:)

http://patriciac.blogg.se

 
monika

monika

3 december 2011 12:24

sv; Jag vet! 8D

http://ttomtenissarna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards