laughinglouise

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Onsdag 21 December - Tog en paus

Av Luucy - 21 december 2011 12:42


Hej på er!   



Som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag, jag kände helt enkelt för att

ta en liten paus från det. Ni fick i alla fall 17 julklappstips så jag hoppas att

något av dem hjälpte er. Jag har faktiskt köpt alla julklappar så det är skönt!

Gjorde det igår med mamma på Väla, och jag fick då även välja en present

från dom. Jag valde bland annat världens snyggatse Dolce & Gabbana klocka,

åh jag längtar tills julafton då jag kan börja använda den!

  

Annars då?

Jo dom ringde från Friskis och Svettis och ville att jag skulle jobba hos dom, kul!

Jag börjar i januari och jag ska dit nu i slutet av december och gå igenom allt jag

behöver veta så det ska bli riktigt kul!





Idag hade jag tänkt koka knäck till julafton och köra ett träningpass,

blev så inspirerad nu när jag ska börja på Friskis och Svettis!



Vi hörs mer sen!

Puss   

 
 
spiderchick

spiderchick

21 december 2011 13:51

jag har bara köpt några klappar till min son, och en på nätet till min mormor. Thats it :-) Har avtackat mig allt annat. Rätt skönt ;-)

http://spiderchick.nu

 
Gabriella

Gabriella

21 december 2011 17:15

Jättefin blogg! :)

http://gabriellaita.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards